2 צפייה בגלריה
שחקני קריית אתא חוגגים
שחקני קריית אתא חוגגים
שחקני קריית אתא חוגגים
(לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית)
ניצחון אחד בודד - זה מה שצריכה עירוני קרית אתא כדי להיות בליגת העל. הקבוצה של שרון אברהמי ניצחה הערב (שלישי) 72:93 את מכבי עירוני רמת גן, תוך כדי שהיא מציגה מחצית שנייה אדירה בה ברחה ליתרון דו ספרתי, והבטיחה ניצחון שני בסדרה ויתרון 0:2. אמין סטיבנס שוב היה מעל כולם עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים. בנוסף, הביתיים נהנו מתשע שלשות ב-5 אחוז. ביום שישי הם יגיעו לאולם זיסמן במטרה להשלים סוויפ בסדרת הגמר.
הביתיים פתחו את המשחק עם שתי שלשות והובילו 4:8 בפתיחה. דקראיי טאקר הוסיף חמש נקודות ברצף, ועם שלשה של שחר עמיר הלוח הראה 17:15, אך שלשה מקומית קבעה שוויון 20:20 לאחר הרבע הראשון. האחרון פתח את הרבע השני בשלשה, אך גויא החזיר באחת משלו. אמין סטיבנס התחיל לצבור נקודות וקבע 28:32. עד למחצית היתרון של הביתיים נשמר - 41:45 בירידה לחדרי ההלבשה.
הרבע השלישי נפתח בבליץ מקומי, בעיקר בזכות דקות הגנתיות טובות. החניכים של שרון אברהמי נהנו מדקות טובות של עידו דוידי ושלו לוגשי שקבעו 47:56. מכבי עירוני רמת גן איבדה פעם אחר פעם וראתה את המקומיים עולים ליתרון שיא 52:68, שלוש דקות לרבע האחרון. מוריאל לוטאטי קיזז קצת עד סוף הרבע השלישי, שנגמר ב-60:73. גם בפתיחת הרבע האחרון המקומיים היו הרבה יותר עדיפים ועם יכולת טובה של אמין סטיבנס ושלשה של גור לביא הפער גדל ל-64:83, חמש דקות לסיום. מכאן ועד לסיום, היתרון של עירוני קרית אתא נשמר בדרך לניצחון שני בסדרה.
2 צפייה בגלריה
שחקני קריית אתא חוגגים
שחקני קריית אתא חוגגים
שחקני קריית אתא חוגגים
(לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית)
קלעו לעירוני קרית אתא: אמין סטיבנס 26 נקודות ו-10 ריבאונדים, גור לביא 19 נק', עמית ראובן 13 נק', קורן ג'ורנו 12 נק', עידו דוידי ושלו לוגשי 9 נק’ ו-9 ריב’ כ”א.
קלעו למכבי עירוני רמת גן: מוריאל לוטאטי 13 נק', שחר עמיר ועבדוליא גויא 10 נק' כ"א, בן אלטיט 9 נק', אלייז'ה הירש, דקראיי טאקר ופול דילייני 8 נק' כ"א.