2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ וג'ורדן הנדרסון מאושרים בסיום
יורגן קלופ וג'ורדן הנדרסון מאושרים בסיום
יורגן קלופ וג'ורדן הנדרסון מאושרים בסיום
(רויטרס)
שום דבר עוד לא גמור. רגע לפני המחזור האחרון, ליברפול התארחה הערב (שלישי) בסנט מרי אצל סאות'המפטון, ולאחר שנקלעה לפיגור מרגליו של ניית'ן רדמונד, הפכה את התוצאה בזכות שערים של טקומי מינאמינו וג'ואל מאטיפ, נצמדה למנצ’סטר סיטי עד לכדי נקודה אחת בצמרת הליגה האנגלית, ולמעשה העבירה את הכרעת האליפות למחזור הנעילה. המרסיסיידרס יתמודדו מול וולבס אותם הם חייבים לנצח, ובמידה והתכולים ממנצ’סטר יאבדו נקודות מול סטיבן ג’רארד ואסטון וילה, קלופ וקבוצתו יוכלו לחגוג אליפות אל מול הקהל הביתי באנפילד.
מאמן הקבוצה המנצחת, יורגן קלופ, היה נרגש בסיום: “לא ייאמן. הפיגור 1:0 עשה את הניצחון אפילו יותר מיוחד. מה אני עוד יכול להגיד על הקבוצה הזאת? זה באמת נוגע ללב מה שהחבר’ה עשו. אם היינו משחקים עם אותם שחקנים שהשתתפו בגמר הגביע, היינו יכולים להיות בצרות. למען האמת, אני מבקש מהם הרבה. ראיתי את השחקנים נהנים במגרש. ניצלנו את כל השטחים והם התקשו מולנו.
“הייתה עבירה על דיוגו ז’וטה לפני השער שלהם”, המשיך המאמן הגרמני. “מרטין אטקינסון עשה לנו את זה גם נגד מנצ’סטר יונייטד, אבל כל זה לא משנה. זה עשה את הניצחון להרבה יותר מתוק. מה שהחבר’ה עשו העונה זה יוצא מגדר הרגיל. מעולם לא הייתה לי קבוצה כזאת בעבר. הם כל הזמן דוחפים אחד את השני, וכל המחמאות מגיעות להם. אם זה לא היה עובד, זאת אשמתי. אנחנו לעולם לא נוותר”.
2 צפייה בגלריה
ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון
(רויטרס)
גם קפטן המייטי רדס, ג’ורדן הנדרסון, לא הסתיר את תחושותיו: “ידענו שזה לא הולך להיות פשוט. נלחמנו עד הסוף, ולבסוף יצאנו כמנצחים. השחקנים שמיעטו לשחק העונה, ניצלו היטב את ההזדמנות שלהם. אנחנו ללא ספק צריכים את כולם בעונה הזאת. נוכל להיות רגועים רק לאחר גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. בינואר היינו די רחוקים מסיטי, והצלחנו להביא את המאבק עד לסיום העונה. מגיע לשחקנים קרדיט על כך.
“אני חושב שגמר הגביע נתן לנו בוסט לשלבי הסיום. אומנם מספר שחקנים יצאו עם פציעות מהמשחק, אבל הצלחנו להשתמש בכל הסגל ולהביא רגליים רעננות להתמודדות נגד הקדושים. מקווה שכולם ינוחו טוב עד ליום ראשון. זה יהיה קשה להתרכז במשחק כשאתה תלוי בכלל במשחק אחר, אבל אנחנו נתמקד במשחק שלנו. אני אולי ארים טלפון לג’רארד במהלך השבוע, בתקווה שהוא יעשה לנו טובה. אני לא צופה במנצ’סטר סיטי משחקים, ישנם מספר שחקנים שדווקא כן צופים. זה אף פעם לא נעים לראות את צורת המשחק שלהם, אז אני שם במקום ערוץ ילדים”.