2 צפייה בגלריה
ג'בארי סמית'
ג'בארי סמית'
ג'בארי סמית'
(רויטרס)
הדראפט לוטרי של 2022 נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) ורגע לפני גמר המזרח המצוין שנפתח בניצחונה של מיאמי, נקבע כי אחת מקבוצות הקונפרנס הזה היא גם זו שתבחר ראשונה – אורלנדו מג’יק. בכך, נראה כי דרכו של ג’בארי סמית’ סלולה אל הקבוצה שהייתה עסוקה בבנייה מחדש בעונה החולפת. רק נזכיר כי בפעם האחרונה בה המג’יק בחרו ראשונים (2004), מי שנחת בליגה היה הסופרמן, דווייט הווארד, וכמובן שבקבוצה מפלורידה מקווים להצלחה זהה גם הפעם. אגב, עוד בחירות מספר 1 קודמות של אורלנדו ב-30 השנים האחרונות היו כריס וובר ושאקיל אוניל, אז על סמית’ יש לא מעט לחץ בהנחה והוא אכן ייבחר.
למג’יק יש לא מעט כישרונות צעירים בעמדות הפורוורד והסנטר, אך היא כפי הנראה תצרף את הסמול פורוורד שנחשב לאחד הקלעים הדינמיים ביותר של המכללות עם 42% מחוץ לקשת. סמית’ (18, 2.08 מטר) נחשב כשחקן הגנה מגוון מאוד שמשחק עם אינטנסיביות גבוהה, ומוגדר כזריז במיוחד. כרטיס הביקור שלו כולל אנרגיות אדירות שהוא מביא לכל משחק והוא אמור להשתלב היטב בתוך הפאזל שבנתה אורלנדו בעונה החולפת בעמדות 3 ו-4.
אוקהלומה, שגם היא עוסקת בבנייה מחדש בשנים שמאז עזיבתו של ראסל ווסטברוק, תבחר במקום השני. גם הבחירה ה-12 שייכת לה, דרך הקליפרס. בכל הנוגע לבחירה במקום השני היא צפויה לצרף את הפורוורד של גונזגה, צ’ט הולמגרן. השחקן בן ה-20, 2.13 מטר, נחשב כמוכשר ביותר בדראפט. למרות גובהו, הוא קולע ב-39% מחוץ לקשת והמשחק שלו כולל יכולות מסירה מרשימות ולא פחות חשוב מכך, יכולות לייצר לעצמו מצבעי קליעה באופן די מפתיע לשחקן בגודלו.
2 צפייה בגלריה
צ'ט הולמגרן
צ'ט הולמגרן
צ'ט הולמגרן
(רויטרס)
יוסטון רוקטס שנמצאת בבחירות הגבוהות בשנים האחרונות, תצרף לשחקנים המרתקים שכבר אצלה את פאולו נפוליאון ג’יימס באנצ’רו כבחירה מספר 3, אם לא יהיו הפתעות גדולות כמובן. על פי התחזיות, הפורוורד האיטלקי-אמריקאי עם השם המבטיח אמור להצטרף לג’יילן גרין וכריסטיאן ווד ולסגור את פאזל השחקנים שהקבוצה הזו ניסתה להרכיב מאז עזיבתו של ג’יימס הארדן. בחירה מספר 4 תהיה של סקרמנטו והבחירה החמישית של דטרויט. עוד בעשירייה הראשונה: אינדיאנה (6), פורטלנד (7), ניו אורלינס (8), סן אנטוניו (9) ו-וושינגטון (10) של דני אבדיה.