1 צפייה בגלריה
יישאר או יעזוב? שאדי ריאד
יישאר או יעזוב? שאדי ריאד
יישאר או יעזוב? שאדי ריאד
(הטוויטר של ברצלונה)
האם בברצלונה צריכים להתחיל לדאוג? הקטלונים צפויים להחתים בקרוב את בלם סלביה סופיה, מרטין גאורגייב בן ה-16, שמזכיר בסגנון שלו את רונאלד אראוחו, האורוגוואי עצמו האריך חוזה לאחרונה, אבל ייתכן שהם ייאבדו את בלם קבוצת הנוער, שאדי ריאד בן ה-18, שכונה בתקשורת הקטלונית: "אראוחו הבא".
ריאד, יליד מיורקה שלו שורשים מרוקאיים, חווה עונה נהדרת בקבוצת הנוער של בארסה ואף עזר לה לזכות באליפות. הוא בלם שמאלי ופיזי שמתנשא לגובה של 1.90 מ' והתכנון היה שהוא יקודם לקבוצת המילואים בעונה הבאה, בה הוא היה אמור להפוך לשחקן משמעותי.
עם זאת, חוזהו של הבלם הצעיר תם ב-30 ביוני והוא עדיין לא האריך אותו למרות שקיבל הצעה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות מצד המועדון. יש לציין שהצעת בארסה נמוכה מהצעות אחרות שיש לריאד, מה שעלול להוביל לעזיבתו כמו שקרה בעבר, בין היתר, עם אריק גארסיה שבחר לעבור למנצ'סטר סיטי.
ומה קורה בגזרת רוברט לבנדובסקי? לפי העיתונאי כריסטיאן פאלק מה'בילד' הגרמני, חלוץ באיירן מינכן קיבל טלפון בחדר ההלבשה ולאחר מכן שוחח בפולנית כשחבריו הבינו את המילים "ברצלונה, ברצלונה". כידוע, לבנדובסקי כבר הבהיר לראשי הבווארים כי הוא מעוניין לעזוב כשבארסה הפייבוריטית להחתימו, אם כי יש לו חוזה עד 2023, כך שיש צורך להגיע לסיכום עם באיירן.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.