2 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(לילך וויס-רוזנברג)
הפועל חיפה, שנמצאת בפיגור 2:0 בסדרה מול בני הרצליה בפלייאוף ליגת ווינר סל אחרי שהפסידה בהארכה 107:85 למחזיקת הגביע, מרגישה כי השופטים קיפחו אותה בצמד המשחקים, והוציאה היום (רביעי) סרטון שמסביר את טענותיה.
כך בחר המועדון מהכרמל להתבטא ברשתות בפוסט של שיתוף הסרטון המדובר: “בעקבות התגובה המנותקת של איגוד השופטים לטענותינו על כך ששופטי משחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף נגד בני הרצליה, עמית בלק, דן ילון ונועם גורדון, הכריעו את גורל המשחק לטובת הרצליה, ועל אף שיושב ראש איגוד השופטים, גוני צחר, ויושב ראש הוועדה המקצועית, משה ביטון, נכחו במשחק והגדירו את השיפוט כ״טוב ומקצועי״, החלטנו לשתף את הציבור בסרטון בו נבחרו מספר שריקות ואי שריקות שהכריעו את משחק מספר 2”.
“הנה עוד נתון: במשחק הראשון יחס העבירות היה 21:27 לטובת הרצליה שהלכה 32 פעמים לזריקות מקו העונשין לעומת 19 שלנו. במשחק מספר 2 זה כבר עלה ל-27 עבירות שלנו לעומת 19 של הרצליה שהייתה 34 פעמים על הקו לעומת 16 בלבד שלנו. אנחנו מזמינים אתכם לצפות בסרטון ולשפוט בעצמכם”, המשיכו.
2 צפייה בגלריה
כריס באב מול עמית שמחון
כריס באב מול עמית שמחון
כריס באב מול עמית שמחון
(לילך וויס-רוזנברג)
ביום חמישי יפגשו הקבוצות למשחק השלישי בסדרה בהרצליה, שיכולה לגמור את הסיפור עם 0:3, בעוד החבורה הצפונית של אלעד חסין תנסה להימנע מהדחה ולכפות משחק רביעי בסדרה.