5 צפייה בגלריה
אייל סגל
אייל סגל
אייל סגל
(ראובן שוורץ)
אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, התראיין הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE ברדיו תל אביב (102FM), דיבר על הפארסה שהובילה לביטול המשחק של בני סכנין מול מכבי חיפה והאשים את הקבוצה מהמגזר.
מה שלומך אייל סגל? ”טוב”.
איך אתה מתייחס לסיטואציה שהתרחשה בפתח תקווה? “זו פגיעה בלתי הפיכה בכדורגל הישראלי, אנחנו מתרוממים ומקבלים פטיש 5 קילו בראש. אני מזכיר לכם את הסיפור מהמשחק נגד בית”ר, כשהם הביאו 1,000 אנשים יותר. אלו דברים שלא יכולים לקרות, וההצדקות שלהם בסוף, גזענות – באמת?! אם יש קבוצה אחת שמתנהגים אליה מעל ומעבר זו בני סכנין”.
5 צפייה בגלריה
האוטובוס של מכבי חיפה תקוע
האוטובוס של מכבי חיפה תקוע
האוטובוס של מכבי חיפה תקוע
(אסי ממן)
מה דעתך על מה שאבו יונס אמר? שהוא יצא מהמנהלת “אני בשמחה אקבל את ה-600 אלף שקל הזה. אנחנו בכל מקרה רוצים שהליגה תצטמצם”.
איך היית מעניש? אם היית בין הדין “אני במקום בני סכנין הייתי מודה באשמה. בעוד 10 דקות יגידו שאני גזען אז אני באמת לא רוצה להיכנס לזה, אבל אסור לנו בכדורגל ישראלי להרשות דברים האלה”.
למה השאר חוץ ממך לא גינו את בני סכנין? “בקורונה כל הזמן טענתם למה לא אומרים כלום, יש כאלה שמעדיפים לשבת מנגד”.
5 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
(עמרי שטיין)
קיבלת טלפונים מסכנין על התגובות שלך? “אנחנו צריכים לפעול כמקשה אחת, לקחנו מנכ”ל, יו”ר, מאז שהוקמה המנהלת, הושקעו על זה מליארד שקלים. הכל התחיל לדעתי בתקופת הקורונה, כשלקחנו אותה ברצינות לא נפלו שם דברים, לעומת זאת בסכנין הופיעו ללא אנשי סגל כמו ה-0:7 המפורסם, ומאז תחיל איזה גלגל. מדובר פה בשלושה אירועים בקבוצה אחת. צריך לראות איך הם לוקחים אחריות, הם קבוצה חשובה וחשוב שהם יהיו בליגה. אם נלך למלחמות אישיות, הסיכוי שנגיע לאיזה שהוא מקום נמוך מאוד”.
סגל המשיך: מאשימים את האירוע במירון שלא היו סדרנים, בכל מירון היו 100 סדרנים, מתוכם רק 50 עם אישור להיות מאבטחי ספורט. זאת אומרת שאם זה מה שהפריע למשחק אז אנחנו לא מסוגלים לנהל את הכדורגל בישראל. אם אתה רוצה לעבור מאצטדיון כדי למכור 7000 כרטיסים יותר, אתה צריך לעמוד בעלויות של זה. לדוגמה לפני המשחק נגד הפועל, הייתה ישיבת משטרה בה סיכמו את כל מה שקשור למשחק הזה כבר ביום ראשון, וביום רביעי שאחר כך המשחק אושר במשטרה, ז”א שהמשטרה מאשרת לנו גג ארבעה-חמישה ימים לפני ומוודא שיש לנו מספיק סדרנים. במקרה של סכנין, 24 שעות לפני המשחק עוד לא היה OK שיש מספיק מספיק סדרנים”.
5 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה חוסמים את הצומת מחוץ למושבה
אוהדי מכבי חיפה חוסמים את הצומת מחוץ למושבה
אוהדי מכבי חיפה חוסמים את הצומת מחוץ למושבה
(אסי ממן)
אז אתה אומר שהם שיקרו למנהלת? “ניר ינקלביץ’ ידע 36 שעות לפני המשחק שהולך להיות בלגן, והוא התריע במכתב שאין לו מספיק סדרנים ומחסומים וכל מה שצריך. זה לא משהו שהוא אמור להתעסק בזה ועדיין הוא נכנס בעובי הקורה”.
אז מי אשם בכל הסיפור? “רק גורם אחד, הקבוצה שמארחת. כשאני אירחתי את הפועל ת”א ביום ראשון, זה אחריות שלי. כשהאוהדים שלנו חגגו וזרקו את האבוקות, באים אליי בטענות. לכן, מי שעומד בראש הקבוצה, צריך לקחת אחריות ולהודות באשמה ולומר טעינו. אי אפשר להפיל את האשמה על ארז כלפון”.
5 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(רדאד ג'בארה)
יש לך את מכבי חיפה ביום שבת. “הדבר הכי חשוב מבחינתנו זה העלייה לאירופה. עד מוצאי שבת כל מה שמעניין אותי זה שמכבי נתניה תגיע לאירופה”.