4 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
כשהיא ביתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, מכבי תל אביב ניסתה להשלים הערב (רביעי) סוויפ מול הפועל תל אביב בדרבי הגדול בהיכל מנורה מבטחים, אך ספגה הפסד 93:75 כואב במיוחד ותנסה להשלים את העבודה במשחק הבא מול האדומים בהיכל קבוצת שלמה.
מאמן מכבי ת”א, אבי אבן, אמר בסיום: “הפועל באו אגרסיביים, נתנו להם להיות אגרסיביים, לא נלחמנו כמו שאנחנו צריכים להילחם, לא הגבנו לאגרסיביות שלהם וזה רק הלך וגדל במשחק. אולי הגענו עם תחושה טובה מדי, שהמשחק בידיים שלנו. קיבלנו בעיטה בתחת היום. אני לא מרגיש שזלזלנו, ניסיתי להעביר את המסר שאין משחקים קלים בסדרות האלה”.
אבן סיכם: “לא הגענו מוכנים ולא בגישה הנכונה. ראינו סדרות במקומות מעבר לים שקבוצות אחרי 0:2 מקבלות בבית כי זו סיטואציה לא קלה. קבוצות אחרות זה קרה להם ולקחו אליפות. נבוא דרוכים ובגישה אחרת ליום ראשון וננצח את המשחק”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
מאמן הפועל ת”א, דני פרנקו, סיפר בסיום הניצחון: “הרגשנו ש-3:0 בסדרה זה עוול. גם אם זה בלי ג’יימס יאנג. הייתה אווירה של קבוצה שמאמינה שהיא באה ומנצחת. מגיע לנו, לקהל הזה ובכלל לכדורסל. תהיה הצגה גדולה במשחק הבא, אני מקווה שגם במגרש, ביציע בטוח. עשינו דברים טקטיים שעבדו לנו יפה. אני מלא גאווה, הייתי בטוח שאהיה עם דמעות, אבל אולי זה גם יגיע אחר כך”.
4 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(חגי מיכאלי)
שחקן הפועל ת”א, בר טימור, שסיים עם שיא קריירה של 26 נקודות, אמר בסיום: “שני משחקים ראשונים לא הגענו בדברים הקטנים, לא היינו מספיק רעים, זה לא מתאים. היום הוכחנו לעצמנו. אני שמח שאנחנו חוזרים הביתה. הגישה שלנו הייתה שונה מהמשחקים הקודמים, היינו רעים ואגרסיביים. לא ויתרנו”.
4 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
בר טימור
(איציק בלניצקי)
טימור המשיך: “היו לנו שיחות כל השבוע שזה לא יכול להיגמר ככה. זה המשחק הכי טוב בקריירה שלי. בראון? אני מקווה מאוד שהוא בסדר. מקווה שיחזור אלינו מהר ויהיה בריא. ידעתי שאני צריך לקחת את זה על עצמי. צריכים לבוא עם אותה גישה של היום. פרנקו? הוא גרם לי להאמין. לקח אותי לשיחה באימון, דיברנו על מחר ולא על שנה הבאה וזה קודם כל שלו”.