2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' והמזכרת מוויגינס
לוקה דונצ'יץ' והמזכרת מוויגינס
לוקה דונצ'יץ' והמזכרת מוויגינס
(רויטרס)
את הפלייאוף פתחה דאלאס עם הפסד ליוטה ואז הדיחה אותה עם 2:4. לפיניקס היא הפסידה פעמיים ברצף בפתיחת סדרת חצי גמר המערב, אבל ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים הספיקו ל-3:4 של לוקה דונצ'יץ' וחבריו. האם גם הפעם הסיפור יחזור על עצמו? אולי, אבל בינתיים הבוקר (חמישי) המאבריקס הפסידו במשחק מספר 1 גם לגולדן סטייט - 112:87 בפתיחת גמר המערב.
21 נקודות של סטף קרי (12 ריבאונדים) שאפילו נח כל הרבע האחרון, 19 של ג'ודאן פול ואנדרו וויגינס ו-15 של קליי תומפסון היו יותר מדי עבור דאלאס כשמנגד דונצ'יץ' נעלם במחצית השנייה ומסיים עם יותר איבודים (7) מסלי שדה (6 מ-18) בדרך ל-20 נקודות. איך? "פשוט צריך לגרום לו לעבוד, זה הדבר העיקרי", אמר וויגינס והסלובני הודה: "הם עשו עבודה נהדרת".
ואם מישהו היה צריך תזכורת שזה הפלייאוף, היא הגיעה בדמות שריטה בולטת במיוחד לאורך האף והלחי על פניו של דונצ'יץ' - באדיבות וויגינס. "זה גורם לי להיראות קשוח", התבדח הסלובני שהוסיף שהרגיש קצת כאבים בכתף הימנית, אבל הבהיר: "זה בסדר". ג'ייסון קיד אמר על המאמץ ההגנתי של הווריירס: "וויגינס סגר אותו על כל המגרש, לפני הסדרה ידענו עם מה אנחנו הולכים להתמודד. נראה את הווידאו ונראה במה אפשר להשתפר".
2 צפייה בגלריה
לוקה דנוצ'יץ' וסטף קרי
לוקה דנוצ'יץ' וסטף קרי
לוקה דנוצ'יץ' וסטף קרי
(רויטרס)
קרי החטיא חמש שלשות לפני שקלע 50 שניות לסוף הרבע הראשון, אבל אז צלף פעמיים מחוץ לקשת והוביל ריצת 2:10 בפתיחת הרבע השלישי שבו ברחה גולדן סטייט עם 24:34. "כיף לשחק ככה כשיש לך את האפשרות לעשות את זה", אמר כוכב הווריירס. תומפסון שקלע את כל הנקודות שלו במחצית השנייה, הוסיף: "לא היה לי סל שדה במחצית השנייה, אבל זה אף פעם לא יעצור אותי, תמיד אחפש את הזריקה".