3 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
מאמנה של אייאקס בשנים האחרונות, יצטרף למנצ’סטר יונייטד מיד עם סיומה של העונה הנוכחית. על פי הדיווחים השונים בתקשורת העולמית, המאמן ההולנדי צפוי לבצע מהפכה של ממש בסגל של השדים האדומים, לשחרר שחקנים רבים ולהחתים חדשים. פרמטר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא כאב הראש שמחכה לו בגזרת המושאלים.
ליונייטד ישנם לא פחות מ-17 שחקנים שמושאלים לקבוצות אחרות העונה, ויחזרו באופן אוטומטי לסגל הקבוצה בסיום העונה. לטן האח מצפה כאב ראש לא קטן, והוא יצטרך להחליט מה לעשות עם כל אחד מהם.
על פי הדיווחים, מי שצפוי בוודאות לחזור לסגל הקבוצה הוא דוני ואן דה ביק. הקשר הגיע למנצ’סטר לפני כשנתיים אך לא זכה לדקות משמעותיות, ובחודש ינואר העונה הוא הושאל לאברטון. ההולנדי, שהתאמן תחת טן האח באייאקס, מוערך על ידיו והמאמן החדש צפוי לבנות עליו.
3 צפייה בגלריה
דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק
(רויטרס)
אמנם לא בתפקיד מפתח כמו של ואן דה ביק, אך מי שככל הנראה יחזרו גם הם לסגל הם צמד השחקנים הצעירים ברנדון וויליאמס וג’יימס גארנר. וויליאמס, שחקן נבחרת אנגליה הצעירה, הושאל העונה לנוריץ’, ולמרות ירידת הקבוצה לליגת המשנה, רשם יכולת לא רעה ב-26 המשחקים בהם שותף בפרמייר ליג העונה. גארנר היה אחד משחקני המפתח של נוטינגהאם פורסט בצ’מפיונשיפ העונה ורשם ארבעה שערים ושמונה בישולים במסגרת הליגה.
השאלה הגדולה ביותר היא לגבי עתידו של אנטוני מרסיאל. כשהא הגיע למועדון בשנת 2015 ביונייטד היו בטוחים כי יהפוך לאחד מהחלוצים המובילים בעולם, ואף הכניסו בחוזה סעיף שיעניק למונאקו בונוס כספי אם הוא יזכה בכדור הזהב. אלא אם כן יקרה משהו בלתי נתפס, השדים האדומים הולכים לחסוך את הכסף הזה. הצרפתי המאכזב הושאל בינואר לסביליה, אך גם שם לא פגע, כבש רק שער אחד וסיפק בישול אחד בלבד ב-12 משחקים. על פי הדיווחים, טן האח ינסה למכור אותו הקיץ, אך כלום כמובן עדיין לא סופי.
3 צפייה בגלריה
אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל
(רויטרס)
גם אקסל טואנזבה, אנדראס פריירה, דישון ברנרד, טדן מנגי, איתן ליירד, טהית' צ'ונג, מאטי' קובאר, איתן גלבריית', נתן בישופ, ריס דווין, דילן לויט, אמד דיאלו ופאקונדו פליסטרי מסיימים את ההשאלות שלהם הקיץ, אך נראה כי אף אחד מהם לא יחזור לסגל הקבוצה העונה. חלקם צפויים להימכר וחלקם לצאת לעונת השאלה נוספת. מה שבטוח, קיץ של החלטות עומד בפני המאמן החדש של השדים האדומים.