1 צפייה בגלריה
מועדון ספורט רמת מתנסים טבעון
מועדון ספורט רמת מתנסים טבעון
מועדון ספורט רמת מתנסים טבעון
(באדיבות עובאדה אכתילאת)
דרמה גדולה באדיבותו של בית הדין המשמעתי. מישהו האמין שכך תסתיים ליגת נוער צפון? אחרי שמכבי נווה שאנן הוכרזה כאלופת העונה בתחילת חודש מאי, בית הדין החליט להעמיד לדין את מועדון ספורט שפרעם, הקבוצה שהתמודדה מול מועדון ספורט רשת מתנ"סים טבעון בטענה כי שיתפה שחקן שלא כדין. השחקן, עלי עואבדי, שהיה אמור להיות מורחק מאותו משחק, השתתף בהתמודדות בין שתי הקבוצות, במסגרת המחזור ה-26 בליגה, ואם לא די בכך היה אחראי על שניים מהשערים שנכבשו במשחק (1:3 בסיום לשפרעם).
בעקבות שיתופו של השחקן שלא כדין, בית הדין המשמעתי החליט כי מועדון ספורט שפרעם אשמה ונקבע כי טבעון זוכה לניצחון טכני בדמותו של 0:3. שפרעם נאלצה להיפרד מ-1,000 שקלים קנס והפסד שהביא לטבעון שלוש נקודות יקרות במאבק על מקום בליגת נוער ארצית צפון בעונה הבאה.
בזכות הניצחון הטכני, מועדון ספורט רשת מתנ"סים טבעון עלתה למקום הראשון על חשבונה של מכבי נווה שאנן, כשלזכותה 68 נקודות, בעוד לנווה שאנן 67 נקודות. מבחינתה של נווה שאנן, החגיגה מתחילת החודש הפכה לחושך בעיניים.
במכבי נווה שאנן מתכוונים לערער על ההחלטה בבית הדין העליון שכן זו גרמה להם עוול. ההחלטה צפויה להינתן בשבוע הבא, אלא שסיכוייה של נווה שאנן להשיג את רצונה קלוש מלכתחילה, כיוון שיהיה מדובר בתקדים. בטבעון לא רואים איך בית הדין הופך את החלטתו, בוודאי לאור העובדה כי שפרעם שיתפה שחקן שלא כדין ואם לא די בכך, היה חלק משמעותי מניצחונה של שפרעם על טבעון.
ממועדון ספורט רשת מתנ"סים טבעון נמסר: "אנחנו כמועדון, ששם לנגד עינינו את ערך הספורטיביות וההגינות, שמחים ונרגשים מאד מהעליית הליגה המוצדקת הזו".