3 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
(רויטרס)
ריאל מדריד תארח ב-22:00 בסנטיאגו ברנבאו את ריאל בטיס למשחק במסגרת המחזור האחרון של הליגה הספרדית. ללבנים כמובן כבר אין על מה לשחק לאחר שכבר הבטיחו וחגגו את האליפות, אך לעומתם, התוצאה עלולה להשפיע על מיקומה של בטיס בטבלה בסיום העונה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, נאצ’ו פרננדס, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, רודריגו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
על הספסל של ריאל מדריד יישבו בין היתר אדן הזאר, מרקו אסנסיו, מרסלו, פדריקו ואלוורדה ואיסקו. גארת’ בייל ולוקה יוביץ’ לא בסגל של הלבנים.
במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, מאמנה של ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי חשף כי הוא יודע כבר מה ההרכב אותו הוא יעלה בגמר ליגת האלופות, שיתקיים בעוד תשעה ימים בפאריס. "אין לי ספק לגבי ה-11 שיפתחו בגמר”, אמר המאמן האיטלקי. “הספק היחיד שלי הוא מי יהיו חשובים יותר, אלו שיפתחו בהרכב או אלה שיסיימו את המשחק. העיר מתרגשת מהגמר ואנחנו מתכוננים בכל הכוח ולא מפחדים, אנחנו רוצים לזכות בגביע ה-14 של המועדון”.
על השמועות על החתמתו של קיליאן אמבפה, אמר האיטלקי: “אנחנו כבר רגילים לכל הדיבורים מסביב על אמבפה, זה לא מפריע לחדר ההלבשה. אף אחד לא שואל אותי על אמבפה ברחוב, אלא רק על גמר ליגת האלופות”.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
על המשחק מול בטיס, שעשוי להיות משחק הבית האחרון של בייל, איסקו ומרסלו שמסיימים חוזים וצפויים לעזוב בתום העונה, אמר המאמן הוותיק: “זה הולך להיות משחק טוב, בטיס משחקת כדורגל איכותי, ואנחנו רוצים לסיים את העונה בליגה בצורה טובה ועולים כדי לנצח. דויד אלאבה לא ייכלל בסגל, הוא צפוי לחזור להתאמן ביום שני, ואני הולך לתת דקות לשחקנים שצריכים את זה. בייל התאמן אבל הוא עדיין לא במאה אחוז, נראה אם ​​הוא יצליח לעלות על הספסל. החוזה שלו הסתיים, ובין אם הוא ישחק או לא, הוא היה חלק מההיסטוריה של המועדון הזה, והוא הולך להיזכר כאן לשנים”.
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
גארת' בייל
(רויטרס)