1 צפייה בגלריה
לא יהיו במונדיאל? קמאבינגה ודמבלה
לא יהיו במונדיאל? קמאבינגה ודמבלה
לא יהיו במונדיאל? קמאבינגה ודמבלה
(רויטרס)
עם מבחר כל כך גדול של שחקנים, נדמה שבכל פעם שמפורסמים הזימונים של נבחרת צרפת יש ביקורת על דידייה דשאן וכך גם הפעם. קצת יותר משבועיים לפני המשחק מול דנמרק בליגת האומות, נחשף היום הסגל שזימן המאמן ויש בו מספר הפתעות.
אוליבייה ז'ירו שכבש בשני משחקי הידידות מול חוף השנהב ודרום אפריקה בחודש מרץ, מהם נעדר קארים בנזמה, נותר הפעם בחוץ, בעוד כוכב ריאל מדריד שב לסגל. אבל אם זה עוד יחסית מובן, אז גם אוסמן דמבלה ואדוארדו קמאבינגה לא זומנו, חצי שנה לפני המונדיאל בקטאר.
למעשה, בנזמה הוא הנציג היחיד של ריאל בסגל הצרפתי מכיוון שגם פרלאן מנדי בחוץ, בעוד לוקה דין הועדף על פניו. השם הגדול בהתקפה לצד בנזמה הוא כמובן קיליאן אמבפה, שלא ברור אם ישחק בריאל או בפ.ס.ז' בעונה הבאה, ולסגל זומנו גם בין היתר האחים לוקאס ותיאו הרננדס, פרסנל קימפמבה, ז'ול קונדה, רפאל וראן, אנגולו קאנטה, אורליאן צ'ואמני, וויסאם בן ידר, כריסטופר אנקונקו, אנטואן גריזמן וקינגסלי קומאן.
בובקאר קמארה ממארסיי זומן בפעם הראשונה לסגל צרפת, שתקיים ארבעה משחקים בליגת האומות בחודש יוני: ב-3 לחודש היא תארח את דנמרק ולאחר מכן תפגוש את קרואטיה ואוסטריה בחוץ, ואז תארח את קרואטיה.