3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' מאוכזב
לוקה דונצ'יץ' מאוכזב
לוקה דונצ'יץ' מאוכזב
(רויטרס)
אחד מסיפורי העונה הנפלאים והמרשימים של הפלייאוף בליגת ה-NBA, מגיע מדאלאס טקסס. החבורה הלוחמת של ג’ייסון קיד, הפתיעה רבים שעברה בסיבוב הראשון של רבע גמר הפלייאוף במערב את יוטה ג’אז, למרות היעדרו של לוקה דונצ'יץ' בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה.
בחצי הגמר, חיכתה לטקסנים משוכה קשה בהרבה. מוליכת העונה הסדרה, פיניקס סאנס, הקבוצה שלדעת רבים הייתה המועמדת הוודאית ללכת עד הסוף העונה ולזכות בתואר ובגביע לארי אובריאן הנוצץ.
למרות פתיחה מהוססת לסדרה, במהלכה נחלו פיגור מוקדם של 0:2 לאחר שני המשחקים הראשונים באריזונה, לוקה וחבריו עשו את מה שהם הכי טובים בו השנה – לחזור דרך ההגנה. ארבעה ניצחונות בששת המשחקים העוקבים, כולל ניצחון גדול ב-33 הפרש במשחק השביעי בסדרה בחוץ, העלה את המדורגת רביעית לגמר המערב.
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
(רויטרס)
הלילה (בין רביעי לחמישי), חיכתה לדאלאס יריבה עיקשת ומנוסה, שבאה מוכנה במיוחד לכוכב הסלובני. הווריורס שלטו מהפתיחה, הגבילו את צעדיו של לוקה ל-20 נקודות באחוזים רעים מהשדה וניצחו 87:112 את המשחק הראשון בסדרת גמר המערב.
כוכב דאלאס, לוקה דונצ'יץ', התפנה לדבר עם כלי התקשורת לאחר ההפסד ושיתף את אשר על ליבו: “כמנהיג אני חייב להיות טוב יותר עבור הקבוצה. הם עשו עליי עבודה נהדרת, במיוחד במחצית השנייה, אבל אני חושב שאני חייב להיות טוב יותר וזה עליי”.
3 צפייה בגלריה
שחקני גולדן סטייט חוגגים
שחקני גולדן סטייט חוגגים
שחקני גולדן סטייט חוגגים
(רויטרס)
הסלובני הוסיף: “כמנהיג אני צריך להיות טוב יותר עבור כל הקבוצה, אז זה תלוי בי. כמו שאמרתי אתמול, הם קבוצת אלופה, הם יודעים מה לעשות בשביל לזכות בהכל, הם עברו את הרע והטוב. זה הולך להיות ממש קשה, אבל אנחנו מאמינים. כמו שאמרתי, זה משחק רק המשחק הראשון ומישהו צריך להגיע קודם לארבעה ניצחונות. זו הולכת להיות סדרה טובה”.