3 צפייה בגלריה
רודי פרננדס חוגג
רודי פרננדס חוגג
רודי פרננדס חוגג
(רויטרס)
המשחק השני בחצי גמר הפיינל פור של היורוליג שוחק הערב (חמישי) וסיפק לנו דו קרב ספרדי לוהט ודרמה אדירה על הכרטיס השני לגמר המפעל, כשריאל מדריד וברצלונה נפגשו בשטארק ארנה שבבלגרד. בסיום ערב צמוד ומותח, יצאו הבלאנקוס עם הניצחון 83:86 והכרטיס השני לגמר המפעל שיערך ביום שבת, שם מחכה להם האלופה המכהנת אנדולו אפס.
המשחק החל בצורה מאוזנת, כשניקולה מירוטיץ’ מוביל את קלעי ברצלונה במחצית הראשונה עם 14 נקודות, ומנגד, גרשון יאבוסלה השיב מלחמה עם 11 נקודות משלו. רגע המפנה במשחק החל ברבע השני, אותו שחקניו של שאראס ניצחו בתוצאה 15:26, וירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי של 11 נקודות.
אל המחצית השנייה, יצאו שחקניו של פבלו לאסו באנרגיות אחרות לגמרי. יאבוסלה הוביל קאמבק מרשים, והלבנים הפכו פיגור את המשחק ועלו ליתרון של שבע נקודות, על מוליכת העונה הסדירה של היורוליג.
חניכיו של שאראס הצליחו לחזור לכפות שוויון 75:75, אך חמש נקודות מהירות של פביאן קוזר נתנו ללבנים יתרון של חמש נקודות, שתי דקות לסיום ההתמודדות. החבורה מברצלונה הצליחה לחזור ואף קיבלה הזדמנות להכריע את המשחק, אך חסימה ענקית של ויסנט פורייר ושתי זריקות עונשין מדויקות של אדם האנגה, הבטיחו לריאל מדריד את הניצחון.
3 צפייה בגלריה
פבלו לאסו חוגג
פבלו לאסו חוגג
פבלו לאסו חוגג
(רויטרס)
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה
(רויטרס)

אנדולו אפס – אולימפיאקוס 74:77

במשחק המוקדם של הערב, אנדולו אפס, האלופה המכהנת של היורוליג, עשתה צעד גדול לעבר שמירה על התואר, כשהעפילה לגמר הפיינל פור בצורה הכי דרמטית שיש, עם 74:77 על אולימפיאקוס במשחק חצי הגמר הראשון בבלגרד.
אחרי שלושה רבעים צמודים, 10 הדקות האחרונות התאפיינו בעיקר בהגנות קשוחות משני הצדדים. אחרי ששיין לארקין נתן לטורקים יתרון 70:74 בכניסה ל-60 השניות המכריעות, החבורה של ברצוקאס הפגינה אופי ועם ארבע נקודות רצופות הצליחה לאזן כשנותרו 20 שניות לסיום.
אנדולו קיבלה הזדמנות למנוע הארכה והלכה לוואסילי מיצ’יץ’, שסיפק שלשת קלאץ’ אדירה עם הבאזר ושלח את הקבוצה שלו לחגיגות עצומות על הפרקט בבירת סרביה. מי שסיים כקלעי המוביל של המנצח היה אקס מכבי תל אביב, אלייז’ה בראיינט, שסיפק 16 נקודות.