2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו וקיליאן אמבפה
מאוריסיו פוצ'טינו וקיליאן אמבפה
מאוריסיו פוצ'טינו וקיליאן אמבפה
(רויטרס)
פ.ס.ז’ תארח הערב (שבת, 22:00) את מץ למשחק במסגרת המחזור האחרון של הליגה הצרפתית. אך מה שמעסיק את אוהדי הקבוצה בפרט ואת חובבי הכדורגל בכלל בימים האחרונים, זה עתידו של קיליאן אמבפה, שאמור להודיע ביום ראשון בצהריים מה החליט לגבי עתידו.
כל עולם הכדורגל מחכה למוצא פיו של החלוץ הצרפתי, ואם הוא יחליט לבסוף לעבור לריאל מדריד, המשחק מול מץ יהיה למעשה האחרון שלו במדיה של פאריס. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, מאמנה של הקבוצה, מאוריסיו פוצ’טינו סירב להתייחס לעתיד של הכוכב. "אני לא יודע לגבי ההחלטה של ​​אמבפה”, אמר המאמן. “יש הרבה מידע ושמועות, אך זה עניין אישי בינו לבין למועדון וזה לא התפקיד שלי לדבר על זה. אנחנו תמיד מכבדים את קיליאן”.
למרות השמועות כי יסיים את תפקידו בתום העונה, פוצ'טינו קבע את מועד פתיחת האימונים לעונה הבאה ל-4 ביולי, ואמר: "יש לי עוד שנה בחוזה ואני לא רואה סיבה שאני לא אהיה כאן בשנה הבאה. אני מקווה שהטוב עוד לפנינו, המטרה הכי גדולה היא לזכות בליגת האלופות, זה הפך לאובססיה עבור המועדון הזה ואני רוצה להשיג את זה".
2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
על המפלה ששינתה את העונה של קבוצתו מהקצה לקצה, אמר הארגנטינאי: “הזיכרון הגרוע ביותר של העונה זה 20-25 הדקות בהם פשוט לא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו מול ריאל מדריד. זה יצר הרבה מצבים לא נעימים בחודשים האחרונים שלא נשלטו על ידינו, אבל השחקנים הצליחו לקום מזה, לשמור על הפער מהמקום השני ולזכות באליפות. חשוב שכולנו נחגוג ביחד את הזכייה של המועדון באליפות עשירית. זה תואר חשוב להיסטוריה של המועדון, והחגיגות אף יכולות לגרום לי לשיר”, התבדח המאמן.
בתוך כך, פ.ס.ז’ נפרדה רשמית מאנחל די מריה אחרי שבע עונות. היה זה ידוע שהארגנטינאי שחוזהו יפוג ביוני לא ימשיך, ועל פי מרבית הדיווחים, הוא נמצא על סף חתימה ביובנטוס כשחקן חופשי.