2 צפייה בגלריה
הפועל רמת גן
הפועל רמת גן
הפועל רמת גן
(באדיבות המועדון)
אחרי שהעונה הסדירה הסתיימה לה, קבוצת ילדים א' מרכז (שנתון 2008) של הפועל רמת גן גבעתיים יצאה לטורניר "פרוטי קאפ" היוקרתי שנערך באיטליה, יחד עם המועדון הגדולים שאפשר היה לבקש באירופה. ושם, החבורה מישראל רשמה 0:5 גדול על מילאן היום (שישי).
השחקנים של משה טונדובסקי, רשמו ניצחון נהדר במסגרת המשחק הראשון של הקבוצה הישראלית, בזכות צמד של נועם ליבנת ועוד שערים של נועם אמיר, ליאם חי ורון בניסטי. גם עוזר המאמן יואב גביזון, ומאמן הכושר דמיאן קינסיוס, היו כמובן עם השחקנים.
טונדובסקי המאמן התייחס לניצחון הגדול במשחק הראשון: "כבשנו גול מהיר והשתלטנו על המשחק. במחצית השנייה הבקענו את הגול השני ומשם הדברים שיחקו לטובתנו והם קצת התפרקו. לא נפלנו מהם בשום בחינה והם קבוצה מעולה, אבל זה היה היום שלנו והכול התחבר לנו. במשחק השני בטורניר אנחנו מאמינים שנעלה לרבע הגמר". ר”ג תפגוש למשחק השני בטורניר את טרייסטינה קלצ'יו האיטלקית. ניצחון יעלה אותה לרבע הגמר בטורניר היוקרתי המדובר.
2 צפייה בגלריה
דמיאן קיניונס, משה טונדובסקי ויואב גביזון
דמיאן קיניונס, משה טונדובסקי ויואב גביזון
דמיאן קיניונס, משה טונדובסקי ויואב גביזון
(פרטי)
מהפועל רמת גן נמסר: "שנתון 2008 של המועדון משתתף בטורניר יוקרתי מאוד באיטליה עם מועדונים בכירים ביותר באירופה. גם בארץ הקבוצה מצליחה מאוד והיא בטופ 5 בארץ. הקבוצה נקראת על שמו של שחקן עבר בשם אייל הלפרין שמת בנסיבות טרגיות והמועדון אימץ את המשפחה אל ליבו. מאמן הקבוצה הוא משה טנדובסקי ועוזרו הוא יואב גביזון שחקן קבוצת הבוגרים. עוד שותפים להצלחה - דמיאן מאמן הכושר והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, כפיר אלפונטה".