3 צפייה בגלריה
ארל וויליאמס
ארל וויליאמס
ארל וויליאמס
(איציק בלניצקי)
מכבי רמת גן הנחיתה בישראל את שחקני העבר הגדולים של המועדון, שצפו היום (שישי) במשחק של הקבוצה בו הפסידה לעירוני קריית אתא ונשארה עונה נוספת בליגה לאומית בעוד היריבה המשיכה לליגת העל.
בין השחקנים שהגיעו במיוחד לישראל נמצא ארל וויליאמס, שכמובן מזוהה ביותר עם הכדורסל הישראלי, בשנים בהן שיחק במכבי תל אביב. זאת למרות שוויליאמס למעשה שיחק בישראל ב-7 קבוצות שונות, ביניהן גם בהפועל ת"א.
וויליאמס עקב העונה פחות אחרי מה שקורה עם מכבי ת"א, למרות שהוא עדיין בעניינים וצפה בהפסד של הקבוצה בהצלבה מול ריאל מדריד. אולם, כאשר הוא שומע שמכבי ת"א הפסידה העונה ב-4 משחקי דרבי, הוא מספר בשיחה עם ONE: “אני לא מאמין שמכבי הפסידה 4 פעמים העונה להפועל ת"א. אסור להם להפסיד בצורה כזו, בתקופה שלי זה לא קרה”.
3 צפייה בגלריה
ארל וויליאמס
ארל וויליאמס
ארל וויליאמס
(איציק בלניצקי)
כאשר ארל שומע שיש עוד משחק בין הקבוצות ביום ראשון, הוא אומר: “אני ארצה ללכת למשחק". לידיעתו של רמי כהן, יושב ראש האדומים.
וויליאמס הגיע לארץ כאמור ביוזמת מכבי ר"ג, וסיפר על המשחק בו צפה: “חבל לי שהם הפסידו, אמרתי להם שאשמח שוב להגיע בעונה הבאה ולתמוך בהם אם יהיו שוב בעמדת עליית ליגה, אשמח שוב לבוא ולעודד אותם".
3 צפייה בגלריה
ארל וויליאמס
ארל וויליאמס
ארל וויליאמס
(שי לוי)
וויליאמס יכול להיות שגריר טוב לישראל. “אני אוהב מאוד את המדינה הזו”, הוא מספר. “בכל פעם שאני מגיע לישראל אני נהנה פה, יש בה משהו מיוחד. אני זוכה לאהדה גדולה מאוד. בכל פעם אנשים עוצרים אותי, ילדים מזהים אותי, לכן אני שמח בכל פעם לבוא לפה".
לשיחה עם וויליאמס מצטרף גם שחקן העבר בועז רימון, ששיחק בעבר עם וויליאמס באליצור רמלה, והיה מוציא לו את כדורי החוץ. רימון מעדכן את ארל במה שקורה, ובין היתר מספר לו על מותו של מאמנו לשעבר, יעקב אדלר, בחודש דצמבר האחרון. וויליאמס אמר לגביו: “אני מאוד אהבתי אותו כמאמן וכבן אדם, היה אחד מהמאמנים שאהבתי יותר, היה מאמן טוב. תמסרו את התנחומים שלי למשפחתו, חיבוק גדול".