1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
היכן ישחק קיליאן אמבפה בעונה הבאה? השאלה הזו נשאלה לא מעט בשנה האחרונה, אך בסוף השבוע האחרון אפילו עלתה מדרגה, כאשר הדיווחים באירופה מיישרים קו בטענה כי הצרפתי יכריז על קבוצתו הבאה עד לתחילת השבוע הבא – והכול מצביע על כך שימשיך בפאריס סן ז’רמן.
בל’אקיפ הצרפתי משוכנעים כי ביממה הקרובה אמבפה ידבר בעצמו ויודיע האם הוא מקבל את ההצעה של פאריס סן ז’רמן ונשאר, או עובר לריאל מדריד. אמו, פאיזה, כבר בישרה כי יש שתי הצעות כמעט זהות וכעת בנה צריך להחליט.
מי שפרסם היום (שבת) דיווח דרמטי הוא העיתונאי ג’אנלוקה די מרציו מ’סקיי ספורטס’, שכתב: “ההחלטה כבר התקבלה, אמבפה סירב לריאל מדריד וימשיך בפאריס סן ז’רמן. ההודעה שלו על כך תגיע אולי כבר היום”. הצרפתי עשוי להכריז על התחייבותו לפ.ס.ז’ כבר בסיום המשחק הערב מול מץ, זאת לאחר שכבר היה לו הסכם עם הבלאנקוס. ב’מארקה’ יישרו קו וטענו שאמבפה השיב בשלילה לפלורנטינו פרס.
ההחלטה של אמבפה לא קשורה רק לנושא הכלכלי, רבים ממקורביו וכמובן גם משפחתו התערבו, ומדובר באותם אנשים שהיו שותפים מלאים להחלטתו לעזוב את מונאקו ולחתום בפאריס. הקבוצה מתכננת לעשות מסיבה בסיום המשחק מול מץ ובה היא תחגוג את הישארותו של הכוכב הגדול שלה.
עוד קודם לכן, בשעות הבוקר, התפרסם דיווח של העיתונאי גיאם בלאגה. על פי האחרון, פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, ירד לחדר ההלבשה לאחר ה-0:0 מול בטיס במחזור הנעילה של העונה, והודיע לקרלו אנצ’לוטי ולשחקנים כי אמבפה לא מגיע. כרגע רק נס ישנה את דעתו של השחקן.