2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(איציק בלניצקי)
במכבי תל אביב המטרה היא ברורה, להכריז בקרוב מאוד על חזרתו של ולדימיר איביץ׳ לעמדת מאמן הקבוצה. מבחינת מיץ׳ גולדהאר זה המועמד המוביל והראשון, ובין הצדדים יש משא ומתן כאשר הבעלים מוכן להשקיע הרבה כדי להחזירו. יחד עם זאת, גורמים סביב השיחות טוענים כי עוד טרם הושג סיכום אך זו בהחלט המטרה לימים הקרובים כעת עם סיום העונה.
גולדהאר ישוחח עם מלאדן קרסטאיץ׳ ביומיים הקרובים לשיחת סיכום העונה כאשר בסביבתו של המאמן אופטימיים שהפור לא נפל, ושיש להם סיכוי להישאר. יחד עם זאת, ההערכה היא כי המטרה המרכזית היא איביץ׳ ורק אם הוא יסרב להצעה, אז שמות של מועמדים אחרים או קרסטאיץ׳ עצמו יהיו על השולחן של הבעלים. התסריט הזה נראה מעט לא הגיוני ברגעים אלה בכל אופן.
במכבי ת״א יש לציין לא הכינו רק אפשרות אחת או שתיים ונערכו מראש למצב שאיביץ׳ מסיבותיו יבחר שלא לחזור, או לכך שקרסטאיץ׳ לא ימשיך בין אם בהחלטתו או בהחלטת הבעלים. בין השמות שאיתם דיברו כתכנית ג׳ של המועדון היה נלסון וריסימו, מי שסיים את תפקידו בבנפיקה לטובת רוג׳ר שמידט, מאמנו של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(רויטרס)
וריסימו הפורטוגלי אימן בעשור האחרון בבנפיקה, מרבית הזמן היה עוזר קבוצת המילואים לפני שקיבל אותה עליו כמאמן ראשי ולאחר מכן היה עוזר המאמן של הקבוצה הבכירה, ולאחרונה אף כמאמן הזמני שלה בשני מקרים שונים: בסוף יוני 2020 למשך חודש בלבד ובדצמבר האחרון עד לסיום העונה.
הוא עוזב אותה עם ביקורות קשות מאוד וחוסר שביעות רצון בולט מצד המועדון והקהל. יחד עם זאת, שמו עשה את דרכו לאנשי מכבי ת״א אך בשלב הזה אין הצעה רשמית אליו. הוא בוודאות רק גיבוי. כאמור, ההערכה היא שהמאמן הבאה יהיה איביץ׳ אך אצל גולדהאר יכולות להיות הפתעות.