3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן
(רדאד ג'בארה)
אחרי החגיגות הרשמיות של האליפות ה-14 עם הצלחת, בסיום הניצחון המוחץ 0:4 מול מכבי נתניה אמש (שבת), במכבי חיפה כבר מכוונים עכשיו את כל אור הזרקורים לקראת גמר גביע המדינה ביום שלישי מול הפועל באר שבע.
בחיפה היו מודאגים לנוכח זהות השוער שישחק בגמר מכיוון שג’וש כהן ומחליפו, רועי משפתי, לא כשירים לחלוטין. האחרון סובל מפציעה במפשעה שאמורה להשביתו מהגמר וכהן עצמו התאמן באופן חלקי, כך שגם השוער השלישי רועי פוקס היה בכוננות. בחיפה מעריכים כי כהן ישחק בסופו של דבר.
כזכור, כהן טרם החלים בצורה מלאה מהפריקה בכתף ולא התאמן בתקופה האחרונה בצורה מלאה. בחיפה אופטימיים שישחק בגמר, כשבמקביל ברקע המאמצים להגיע עמו להסכם על המשך העסקתו לעונה הבאה כפי שמסתמן.
אתמול מכבי חיפה הציגה את אחד ממשחקיה הטובים בפלייאוף העליון, אם לא הטוב ביותר, כאשר היא מחצה את מכבי נתניה 0:4 תוך תצוגת כדורגל משכנעת. לא מעט שחקנים מחליפים דוגמת הקפטן נטע לביא, מחמוד ג'אבר, מאור לוי וצמד החלוצים מאוויס צ'יבוטה וגודסווי דוניו, שכל אחד מהם כבש שער אחד, יוצרים לברק בכר לא מעט כאב ראש בריא לקראת ב"ש, שכן יש מספר שחקנים שמצפים לפתוח, דוגמת מוחמד אבו פאני, עלי מוחמד, צ’ירון שרי ודולב חזיזה, שהיה מוצהב.
חוסה רודריגס שהצטיין אתמול יפתח על חשבון מיקאל אלפונס, כאשר השאלה הגדולה תהיה בקישור: האם ג'אבר ימשיך לפתוח על חשבון אבו פאני שלא שיחק מאז הרחקתו והאם לתת לקפטן לביא שחוזר לעצמו לפתוח על חשבון עלי מוחמד. צ'יבוטה, בכל מקרה, עשוי לפתוח על חשבון דין דוד שספק אם ייכלל בסגל אחרי פטירת אימו אורלי, וההחלטה תהיה בכל מקרה בידיו של השחקן עצמו.
3 צפייה בגלריה
רועי משפתי, חוסה רודריגס וסאן מנחם
רועי משפתי, חוסה רודריגס וסאן מנחם
רועי משפתי, חוסה רודריגס וסאן מנחם
(שחר גרוס)
במכבי חיפה התעודדו בעיקר מהעובדה שהקבוצה ידעה לעשות סוויץ' אמיתי מהחגיגות בשבוע שעבר ולהגיע ברמת מוכנות הכי גבוהה שניתן כדי לסיים את הליגה בטעם מתוק עם “דאבל דאבל” של עומר אצילי, שמרגע נחיתתו בכרמל שינה את יחסי הכוחות בליגת העל לטובת הירוקים שזכו באליפות שנייה ברציפות.
בתוך כך, חלק אוהדי מכבי חיפה כעסו בסיום המשחק אתמול על ההופעה של נועה קירל, בטענה שמעבר לרצון לראות הופעה שתרתק יותר את יושבי היציעים, קשה היה לצפות בהופעה בעיקר בגלל מיקום הבמה שגרמה ללא מעט אוהדים מהיציעים המזרחים לעזוב את היציעים בשלב מוקדם, מה שהותיר חלל גדול מאוד ביציעים בזמן שההופעה של קירל הייתה בעיצומה.
המנהלת מצידה הסירה אחריות מהמופע ופרסמה הודעה: “הבהרה: באירועי חגיגות האליפות, מנהלת הליגות לכדורגל אחראית על ניהול הטקס עד לרגע הנפת צלחת האליפות. לאחר ההנפה, הסמכות לגבי התכנית האמנותית או כל אירוע אחר בידי הקבוצה הזוכה בלבד”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם נועה קירל
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם נועה קירל
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם נועה קירל
(עמרי שטיין)