3 צפייה בגלריה
פארפה גויאגון ועדן קארצב
פארפה גויאגון ועדן קארצב
פארפה גויאגון ועדן קארצב
(שחר גרוס)
ההפסד אמש (שבת) של מכבי נתניה 4:0 למכבי חיפה במחזור הסיום של ליגת העל, לא גרע ולו במעט מההישג הגדול של היהלומים ושל המאמן בני לם, שהגיע לקבוצה באמצע העונה כשהייתה בתחתית ואתמול הצליח להבטיח את חזרתה למפעלים האירופיים לראשונה מאז עונת 2012/2013.
לאחר המשחק, בשעות לילה מאוחרות, התקבצו מאות אוהדים בכיכר העצמאות בנתניה, חגגו את ההעפלה לאירופה והרימו את המאמן על הכתפיים. המאמן עצמו, ששר עם הקהל, אמר להם: "אני שמח שלקחתי את הקבוצה ואני שמח להיות פה. אני אתן הכול בשביל המועדון".
אז כעת, בנתניה יחלו לתכנן את העונה הבאה: הקבוצה צפויה לחזור לאימונים בין ה-17-20 לחודש יוני, כשכבר ב-14.7 מחכה קרב האירופאיות בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב, כששבוע לאחר מכן תערוך נתניה את משחקה הראשון בסיבוב השני של הקונפרנס ליג.
היהלומים צפויים לצאת למחנה אימונים בתחילת חודש יולי, כאשר במועדון צפויים לקיים אותו בעיירה טלקי בהונגריה, שם ערכו את מחנה האימונים לפני מספר עונות. המחנה צפוי להיסגר בימים הקרובים. מנגד, למרות שהמאמן בני לם חתום לעונה הבאה, נודע כי שאר הצוות המקצועי שלצידו עדיין לא האריך את חוזהו, כאשר במקביל המנכ"ל ניב גולדשטיין, שגם כך לא צפוי להמשיך, לא נמצא בארץ ומי שינסה לקדם את החתמתם הוא המנהל המקצועי אלמוג כהן.
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(עמרי שטיין)
בנוגע לסגל השחקנים: מי שקיימת אי ודאות לגביו ועשוי לעזוב לאחר חמש שנים הוא השוער דני עמוס. בנתניה עדיין לא הציעו לשוער המנוסה חוזה חדש ועתידו צפוי להיקבע בשבוע הקרוב. עוד בחולייה האחורית, בקבוצה צפויים לממש את האופציה על הבלם רז שלמה, כאשר בעמדת המגן השמאלי, רותם קלר יחזור מהשאלתו בהונגריה.
3 צפייה בגלריה
דני עמוס
דני עמוס
דני עמוס
(ראובן שוורץ)
המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' העלה בסיום המשחק פוסט בו רמז על עזיבתו כשרשם: "last game", אך במועדון הסבירו כי נכון לרגע זה הם לא קיבלו אף הצעה רשמית, כאשר האקסית פרטיזן בלגרד מתעניינת בשירותיו. כפי שכבר פרסמנו, יהב גורפינקל ואביב סולומון סומנו כמחליפים פוטנציאליים.
בנתניה מקווים שמכבי ת"א לא תחזיר את פארפה גויאגון לסגל לעונה הבאה ותחליט להאריך את חוזהו בכל אופן, כשבמצב זה הוא יושאל אוטומטית לעוד עונה. בכל אופן, מאחורי הקלעים נעשים מאמצים להשאירו.
בנוגע לשחקנים המבוקשים, ביניהם עמרי גאנדלמן ופטריק טוומאסי, בנתניה הבהירו לאורך התקופה האחרונה שמבחינתם הם לא מתכוונים למכור אף שחקן, אך אם וכאשר, יהיה זה בעסקת טרייד בלבד, בדומה למה שנעשה עם גבי קניקובסקי.