2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
נגמר הרומן. חמישה חודשים אחרי שהגיע למועדון, ולמרות הניצחונות בדרבי והשינוי לטובה ביכולת, מלאדן קרסטאיץ’ עוזב את מכבי תל אביב באופן סופי ורשמי לאחר שקיבל את ההודעה על כך מהבעלים, מיץ’ גולדהאר.
גולדהאר אמר: "ברצוני להודות למלאדן על העבודה הקשה והמסירות במהלך עבודתו במועדון. במקביל למחויבות שלו למכבי, הוא אימץ אל ליבו את העיר תל אביב ומדינת ישראל ועל כך אנו גם אסירי תודה. אנו מאחלים למלאדן ולצוות שלו איחולי הצלחה בהמשך קריירת האימון שלהם".
מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "מהיום הראשון שהגעתי למכבי ידעתי כי זה המועדון הגדול ביותר בישראל. כולם במועדון והקהל במיוחד העניקו לי ולצוות שלי תחושה של בית. זו הייתה חוויה נהדרת. אני עוזב את המועדון עם בראש זקוף, גאה שהייתי מאמנה של מכבי תל אביב ואוהד מכבי לכל החיים".
הסרבי, אחת הדמויות היותר צבעוניות שהגיעו לישראל, ייזכר גם כאחד שלא היסס לומר את שעל ליבו וגם לא הכחיש את האכזבה הרבה מבחינתו על כך שלא קיבל את המושכות להמשיך במועדון.
לא מעט אוהדים היו בעדו, אך בסופו של דבר גורלו נחרץ והדבר היה צפוי, שכן מכבי ת”א לא ישבה עמו בתקופה האחרונה והסרבי הבין לאן הדברים הולכים. הצהובים תחת הדרכתו שמרו על ההגמוניה בדרבי והציגו כמה תוצאות טובות בליגה, אך יחד עם זאת הודח מחצי גמר גביע המדינה ורשם תחילה רעה לפלייאוף העליון, במה שהוציא את מכבי ת”א מהמאבק.
2 צפייה בגלריה
קרסטאיץ' נפרד
קרסטאיץ' נפרד
קרסטאיץ' נפרד
(אינסטגרם)