2 צפייה בגלריה
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
(רויטרס)
נקודה אחת בלבד. זה כל מה שצריכה מילאן במשחקה הערב (ראשון, 19:00) נגד ססואולו בחוץ במחזור הנעילה בליגה האיטלקית כדי לחגוג זכייה באליפות מספר 19 בתולדות המועדון וראשונה מאז 2011.
השחקנים של סטפנו פיולי אמורים להשלים את המשימה ורק הפסד שלהם ישאיר סיכוי לשנייה אינטר, אשר תארח במקביל את סמפדוריה ומקווה למעידה של יריבתה העירונית. משחק האליפות של מילאן, כמו כל משחקי הליגה האיטלקית, ישודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי YES, סלקום TV, ופרטנר TV.
פיולי מרגיש בטוח לקראת הרגע המכריע: “אנחנו מוליכים את הטבלה בזכות וכעת צריכים להשלים את המלאכה. הגענו לזה בעזרת העבודה שעשינו וההתלהבות שמאפיינת אותנו כל הזמן. עד עכשיו היינו הטובים ביותר, אבל נצטרך להיות כאלה גם במשחק האחרון. יש לנו הזדמנות גדולה ואנחנו חייבים לקחת אותה. אני נשאר עם הרגליים על הקרקע כי אני יודע שססואולו לא תיתן לנו שום דבר במתנה. אנחנו יודעים שניתקל בקשיים, אבל יש לנו בסיס איתן”.
2 צפייה בגלריה
סטפנו פיולי
סטפנו פיולי
סטפנו פיולי
(רויטרס)
שחקן העבר של הרוסונרי, ג’אנלוקה זמברוטה, שחגג איתם את הזכייה האחרונה לפני 11 שנה, משוכנע שהקבוצה תשלים את המלאכה. “צריך להיות רגועים גם אם סאסואולו תבקיע. מילאן רק צריכה להתגבר על הפחד, כי ראינו כבר העונה שיש לה את היכולת להגיב”, אמר בראיון ל’גזטה דלו ספורט’.
“הקבוצה לא הפתיעה אותי השנה, כי היא התקדמה מאוד הודות לעבודה לטווח ארוך של המאמן והמועדון. בשביל אחד כמוני, שמכיר היטב את הקבוצה, זה יפה מאוד לראות אותה נלחמת עד הסוף עם אינטר. החוזק הנפשי וההתלהבות הם הכוח הגדול שלה. יש המון שחקנים צעירים רעבים ומאמן בשל שהקנה לקבוצה זהות. ליאאו הוא כישרון גדול שבחודשים האחרונים עושה את ההבדל. הוא יכול להשתפר עדיין כי הוא צעיר וצריך להיות החלטי בכל משחק”.
זמברוטה נשאל אם מילאן מסוגלת להצליח גם בליגת האלופות בעונה הבאה, והשיב: “לא רק מילאן, כל הקבוצות האיטלקיות צריכות להעלות את הרמה כדי להצליח באירופה. אתה חייב שיהיו לך שני סגלים במועדון. אם זלאטן איברהימוביץ’ יעזוב צריך להביא לו מחליף ראוי, גם אם המספרים מצביעים על כך שהקבוצה הצליחה בלעדיו”.