2 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(רויטרס)
בריאל מדריד פינטזו לאורך החודשים האחרונים עם רכש שכולל את קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, בברצלונה חששו משיתוף פעולה שכזה אצל היריבה המושבעת, אבל בסופו של דבר אף אחד מהם לא ינחת בסנטיאגו ברנבאו בקיץ הזה אחרי שהצרפתי נשאר בפ.ס.ז' והנורבגי בחר במנצ'סטר סיטי. "זה כמעט כמו תואר", כתב אחד השחקנים הבכירים בקבוצת הווטסאפ של בארסה על ההישארות של אמבפה, כך לפי העיתונאי חאבי מיגל מה'אס' המדרידאי.
הוא גם צייץ שרוברט לבנדובסקי - המטרה המרכזית של בארסה לחיזוק ההתקפה לקראת העונה הבאה - יחתום עד 2025, בדיוק כמו אמבפה. "באיירן מינכן כבר איבדה את רוברט, זה לא משהו שהיא יכולה לפתור", אמר חבר של לבנדובסקי לעיתונאי רומן קולטון.
הבלאוגרנה כבר הגישו הצעה רשמית בגובה 30 מיליון אירו, הבווארים דחו אותה והמו"מ יימשך. בינתיים, קשר ריאל, טוני קרוס, נשאל על מעבר אפשרי של לבנדובסקי לקאמפ נואו ואמר: "אני לא יכול לומר שאני אוהב את זה בכלל שזה אומר שהיריבה שלנו תתחזק".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה ונאסר אל חלאיפי
קיליאן אמבפה ונאסר אל חלאיפי
קיליאן אמבפה ונאסר אל חלאיפי
(צילום מסך)
בתוך כך, ג'רארד פיקה חגג אתמול אחרי שהקבוצה בבעלותו, אנדורה, עלתה לליגת המשנה בספרד עם ניצחון 0:1 על מורסיה. באנדורה יש לא מעט אקסים של בארסה, בהם גם בנו של טיטו וילאנובה: הבלם אדריה, והמאמן הוא אדר סראביה, שהיה עוזרו של קיקה סטיין בשורות הבלאוגרנה. אגב, באותו בית בליגה השלישית משחקת גם בארסה ב', שהביסה 0:5 את קאסטיון, אבל נותרה מחוץ לתמונת הפלייאוף. פראן ז'וטגלה ועבדה, ששיחקו העונה עם הקבוצה הראשונה, היו בין כובשי השערים.
הערב (ראשון, 23:00) בארסה תסיים את העונה במשחק חסר חשיבות עבורה בקאמפ נואו מול ויאריאל. אחרי שצ'אבי כבר הודיע למספר שחקנים שהם לא בתוכניות שלו לעונה הבאה, המפגש עם הצוללת הצהובה יהיה משחק הפרידה שלהם מבארסה. קלמן לנגלה, אדאמה טראורה וממפיס דפאיי צפויים לפתוח בהרכב של צ'אבי. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.