1 צפייה בגלריה
הארי מגווייר ושחקני מנצ'סטר יונייטד
הארי מגווייר ושחקני מנצ'סטר יונייטד
הארי מגווייר ושחקני מנצ'סטר יונייטד
(רויטרס)
מנצ’סטר יונייטד תחתום את העונה המסויטת שלה במשחק חוץ מול קריסטל פאלאס ומחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה. הרבה מאוד בעיות ניצבות על שולחנו של אריק טן האח במשימתו החדשה להצעיד את הקבוצה בחזרה לגדולה, אך נראה שהסממן העיקרי לכאוס במועדון הוא האווירה ה”רעילה” מבפנים, כפי שמגדירים זאת בתקשורת האנגלית.
ב’מירור’ הפנו את הזרקור למה שקורה בחדר ההלבשה של יונייטד, ושם נטען כי שחקני הקבוצה הצביעו על מי שלטענתם מדליף את הבעיות לכלי התקשורת: הקפטן הארי מגוויר. בדיווח נטען: “שחקני הקבוצה כבר מזמן הטילו ספק ביכולת המקצועית שלו, אבל כעת האווירה סביבו הופכת קשה עוד יותר. רוב השחקנים מאשימים אותו בדברים שיוצאים מחוץ לכותלי המועדון. לטן האח יהיה קשה לשקם את היחסים בין שחקני הקבוצה, כאשר גם ההנהלה לא מרוצה ממגוויר”.
אם כן, טן האח יצטרך לפתור כמה סוגיות. ב’אתלטיק’ התראיין גורם במועדון וסיפר: “אנחנו צריכים איפוס. שחקנים צריכים להבין מה זה לייצג את יונייטד, את הזכות בלהיות כאן, ומה מצופה ממך כשחקן על המגרש ומחוצה לו”. גורם נוסף הדגיש: “מגווייר, בגלל הרבה סיבות, לא יכול להיות הקפטן של מועדון כמו מנצ’סטר יונייטד. מי שלא עומד בסטנדרטים, לא יכול להישאר פה”.
מי שעוד התראיין בנושא הוא פטריס אברה, אקס הקבוצה שמשמש כפרשן ומרבה להציג את דעותיו: “אנחנו צריכים דם חדש במועדון, אבל לא כאלה שיבואו בשביל הכסף והתהילה. אני מעדיף כאלה עם אופי אמיתי. אני אתרגש כשהקבוצה תחזור להילחם על האליפות. יש לטן האח תמיכה מלאה ממני, אבל זה קשור בעיקר לשחקנים”.