2 צפייה בגלריה
יואב עומר
יואב עומר
יואב עומר
(גל פרידמן)
אכזבה לנבחרת ישראל בגלישת רוח. יואב עומר סיים היום (ראשון) במקום הרביעי באליפות אירופה ב-IQ פויל, בעוד ששתי נציגות נוספות נפסלו בתחילת שיוטי המדליות.
עומר החל להתחרות ביום השיוטים והעפיל לחצי הגמר, אך לא המשיך לגמר ולכן סיים במקום הרביעי. יו”ר איגוד השייט, שי בובר, סיכם את התחרות: “מגיע כל הכבוד לשתי הנבחרות שלנו. לקחנו בחשבון ששנת 2022 היא שנת מבחן עבורנו, אני מאוד מרוצה מעבודת שתי הנבחרות, אנחנו במגמת התקדמות וזה מה שחשוב. צריך לדעת לנצח את הפורמט של שיוטי הגמר, נקווה שנעשה זאת בתחרויות הבאות”.
מאמן נבחרת הגברים, גל פרידמן, התייחס לשייט שכמעט זכה במדליה: “אומנם היינו מרחק נגיעה ממדליה, אבל יואב עומר ללא ספק הצליח להתעלות על עצמו, גם אתמול בשיוטים חשובים בשיא הלחץ וגם היום, תוך שהצליח לעקוף גולשים מהירים ממנו. הוא היה הגולש עם משקל הגוף הכי קל מכל מי שהיה בעשרת הראשונים ואני מרוצה”.
2 צפייה בגלריה
יואב עומר וגל פרידמן  (מערכת ONE)
יואב עומר וגל פרידמן  (מערכת ONE)
יואב עומר וגל פרידמן (מערכת ONE)
(באדיבות איגוד השייט)
בשיוטי המדליות היו שתי נציגות לנבחרת הנשים הישראלית, אך בשלב רבע הגמר דניאלה פלג ושחר טיבי נפסלו ביחד עם עוד שתי גולשות ולכן לא הצליחו להמשיך לחצי הגמר.
שחר צוברי ציין: “זו הייתה תחרות מטרה ראשונה ואפשר לומר שזו תחרות מוצלחת עם שתי נציגות בגמרים. אני בטוח שחלקן ציפו ליותר, אבל התנאים בגארדה הם מיוחדים והייתה תחרות קשה. הספורטאיות למדו הרבה ונרשמו הרבה לקחים. כעת אנחנו עם העיניים למטרה הבאה, אליפות העולם בעוד ארבעה חודשים. הזמן קצר והמלאכה מרובה”.
מאמן נבחרת הנשים הוסיף לגבי שתי הפיינליסטיות שנפסלו בזינוק: “דניאלה ושחק הראו אופי בתחרות הזאת, למרות שהייתה תחרות קשה גם מבחינת התוצאות שהיו לא יציבות. מי שידעה להרים את עצמה ולחשוב חיובי, אז גם הצליחה להיכנס לגמר ולכן הן עשו תחרות יפה מאוד”.