2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מאושר
פפ גווארדיולה מאושר
פפ גווארדיולה מאושר
(רויטרס)
מנצ’סטר סיטי זכתה הערב (ראשון) באליפות אנגליה הרביעית שלה בחמש השנים האחרונות, ועשתה זאת בצורה הכי מתוקה שיש – עם מהפך ו-2:3 דרמטי על אסטון וילה. התכולים של פפ גווארדיולה היו בפיגור כפול נגד הקבוצה של סטיבן ג’רארד, אבל כבשו בדקות הסיום שלושה שערים בחמש דקות.
גווארדיולה אמר: “לא ראיתי קבוצה כמו ליברפול בחיים שלי. הם עוזרים לנו, הם דוחפים אותנו. השחקנים שלי הם אגדות, כשאתה זוכה בפרמייר ליג ארבע פעמים בחמש שנים, זה מראה שאתה מיוחד. ברגע שכבשנו את השער מול וילה זה שינה הכול. אמרתי בהפסקה לשחקנים שאנחנו תחת נסיבות לא נורמליות, אבל חייבים להתמודד עם זה. אחרי השער של קוטיניו היה לנו קשה מאוד, אבל אחרי זה המומנטום והאוהדים סחפו אותנו”.
אילקאי גונדואן שכבש צמד אמר בסיום המשחק: “אליפות רביעית בחמש שנים. זה רגע ענק, הישג מדהים. זה היה חייב לקרות באופן הזה. בקבוצה הזאת הביחד הוא הכול, האוהדים במגרש והכול. זה מה שאנחנו מעריכים הכי הרבה. אלו הימים שאתה מסתכל אחורה ואומר לעצמך ‘כן, זה היה לא ייאמן’”.
2 צפייה בגלריה
שחקני סיטי מאושרים
שחקני סיטי מאושרים
שחקני סיטי מאושרים
(רויטרס)
הגרמני הוסיף: “ליברפול עשתה עונה מדהימה, אני חושב שאם היא לא הייתה, הליגה הזאת לא הייתה כל כך אטרקטיבית. דחפנו את עצמנו לקצה גבול היכולת וצריכים להעריך את מה שעשינו. ברכות גם לליברפול ולמאמן הקודם שלי יורגן קלופ, שאני עדין אוהב מאוד. אנחנו כבר מחכים להתחרות מולם גם בעונה הבאה”.
הקפטן פרננדיניו, שיעזוב בקיץ, הוסיף: “זו הרוח של מנצ’סטר סיטי – לא מוותרים אף פעם. מאמינים עד הסוף. זה קרה גם לפני 10 שנים, היום זה קרה בצורה קצת שונה, אבל התוצאה היא אותה תוצאה”.