2 צפייה בגלריה
טיאגו ויורגן קלופ
טיאגו ויורגן קלופ
טיאגו ויורגן קלופ
(רויטרס)
ליברפול סגרה הערב (ראשון) את העונה שלה בפרמייר ליג בטעם מר, כאשר למרות מהפך וניצחון 1:3 שלה על וולבס, האליפות הלכה למנצ’סטר סיטי שסיפקה מהפך דרמטי לא פחות. לאדומים עדיין נותר גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד בעוד שישה ימים, כשבקבוצה מקווים לזכות בתואר שיהיה השלישי שלהם העונה.
יורגן קלופ אמר בסיום: “זה מה שזה, כמובן שזה מאכזב, קודם כל ברכות למנצ’סטר סיטי ופפ גווארדיולה. לא היינו יכולים לעשות מעבר לזה, עשינו את המוטל עלינו וניצחנו, היינו צריכים עזרה ואסטון וילה עשתה משחק תחרותי בדיוק כמו שוולבס עשתה כאן. צריכים לכבד את מה שסיטי עשתה, זו הסיבה שהיא אלופה ואנחנו שניים. זה הוכרע על דברים קטנים, תהיה לנו הזדמנות לזכות בהרבה תארים בעונות הבאות, למדנו על עצמנו המון”.
הגרמני המשיך: “השתפרנו המון העונה וזה הזמן להתכונן לגמר ליגת האלופות, נצטרך לראות מה קורה עם טיאגו אלקנטרה, נצטרך לחכות כדי לדעת אם יפתח, אבל זה לא נראה טוב כרגע ואני חושב שהוא לא ישחק, הוא צולע וזה לא סימן טוב. מוחמד סלאח עשה עונה אדירה והיה מעורב בהמון שערים, בלי אליסון לא היינו איפה שאנחנו, כפפת הזהב מגיעה לו. זאת הקבוצה הכי טובה שהייתה לי ואמרתי להם את זה 500 פעמים, תענוג להגיד לעבודה בכל בוקר”.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ עם שחקני ליברפול בסיום
יורגן קלופ עם שחקני ליברפול בסיום
יורגן קלופ עם שחקני ליברפול בסיום
(רויטרס)
המאמן סיכם: “אנחנו נבנה קבוצה שוב ונלך על זה עוד הפעם. אם היינו יודעים מה תהיה הסיטואציה עכשיו בתחילת העונה אולי הייתי אומר שאני אקח את זה, אבל אני לא בטוח עכשיו בגלל הליגה. אם אתה רוצה לנצח בגדול, אתה צריך להיות מוכן להפסיד בגדול, וזה מה שעשינו היום. אי אפשר לעשות יותר מלתת את הטוב ביותר שלך, רדפנו אחרי הקבוצה הטובה בעולם”.