3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ' ביציע
אנטה ז'יז'יץ' ביציע
אנטה ז'יז'יץ' ביציע
(איציק בלניצקי)
דרבי תל אביבי תמיד מספק לנו סיפורים ודרמות. הערב (ראשון) הפועל תל אביב אירחה את מכבי תל אביב למשחק מספר 4 ברבע גמר הפלייאוף, ונחלה הפסד דרמטי, 82:77, שסיים את העונה שלה והעלה את הצהובים לסדרת חצי גמר הפיינל פור, שם תפגוש את מחזיקת הגביע – בני הרצליה.
האלופה צפויה לקבל בחזרה לסדרה את אנטה ז'יז'יץ' במקומו של ג'יילן ריינולדס, שכלל לא שיחק הערב. כזכור, הסנטר הקרואטי לא שיחק עדיין בפלייאוף בשל פציעת הראש המדאיגה שספג בסיום משחק ההפסד של קבוצתו להפועל חיפה במשחק הנעילה של העונה הסדירה.
מאמן מכבי תל אביב, אבי אבן שיתף: "באנו עם מטרה לנצח אחרי שהפסדנו בבית, עשינו את העבודה ומסתכלים קדימה. לא הגענו מספיק מוכנים למשחק 3, לא השחקנים ולא אני. זה היסטוריה, למדנו מזה. משחק קשה, אווירה קשה ואני שמח שעשינו את זה".
3 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו, דיבר בסיום ואמר: “מה אמרתי לשחקנים? מוקדם מידי לחשוב על זה ולדבר על זה. אני גאה מאוד במלחמה שנתנו פה למרות כל החיסורים שלנו, היינו קרובים. סיכום לעונה? עברנו עונה עם המון תהפוכות, היה חסר לנו קצת בשביל לעשות משהו גדול”.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
(ראובן שוורץ)
המאמן הוסיף: “ג’ייקובן בראון? “אני לא יודע לסכם אותו, זה סוד קסם שלו ואני שמח שהוא איתנו. הוא שיחק עם פציעה ולא הפסיק להילחם. עונה הבאה? נצטרך לבנות קבוצה שתדע להתמודד עם פציעות. נלך לקיץ ונבנה קבוצה טובה לעונה הבאה”.