3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ברצלונה סיימה את עונת 2021/22, הראשונה שלה בלי ליאו מסי, בטעם מר. הקטלונים נכנעו 2:0 לוויאריאל בקאמפ נואו, שכבר מזמן לא המבצר שהוא היה פעם, וסיימו במקום השני בטבלה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
ב’מונדו דפורטיבו’ וב’ספורט’ הלכו על כותרות דומות, על כך שהעונה הסתיימה “בטעם מר”, ו”בצורה מסויטת”. דני אלבס היה מאוכזב לאחר המשחק וגם התייחס לעתידו: “אנשים הגיעו לתמוך בנו ולא הייתה לנו תשובה. צריכים לסיים את העונה במחשבה שהטוב עוד לפנינו, היום זה היה רק על יוקרה. צריכים לחשוב על חזרה עם מנטליות שונה ורוח שונה, המועדון הזה נועד כדי להיות בטופ”.
הברזילאי הוסיף: “אני לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלי בבארסה, אני חי רק בהווה, ההווה הוא מתנה, אני חושב שאני יכול להמשיך לתרום דברים, ואם זה היה תלוי בי הייתי נשאר. יש לי שאיפות. לא היינו יציבים העונה, אבל אני מרוצה מעצמי. אני מקווה שאוכל להיות פה בעונה הבאה, ואם לא אז אני אסיר תודה באלף אחוז לאוהדים”.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים
(רויטרס)
צ’אבי הוסיף: “לא היינו גרועים היום, אבל הייתה חסרה אפקטיביות וכמובן שקיווינו להיות טובים יותר. העפלנו לליגת האלופות, אם זה לא היה קורה אז העונה הייתה נוראית. נחזק את עצמנו והשאיפה היא לזכות בתארים. אמרתי להנהלה שצריך לשנות הרבה דברים, אי אפשר לרמות את עצמנו. אוסמן דמבלה יחפש את השמחה שלו, נראה איך זה ייגמר, הוא היה מקצוען בדיוק כמו כולם”.
עוד הוסיף המאמן: “אני חושב שהמועדון יצליח לעשות את השינויים שאנחנו צריכים. השגנו את המטרות שלנו וננסה לחזק את הקבוצה כפי שאנחנו רוצים. ניימאר? יש לו חוזה בפאריס, זה מאוד מאוד קשה שיגיע אלינו והוא לא שחקן שלנו. לא יהיה קל, אבל נצטרך להתחזק, זאת השאיפה”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)