2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(רדאד ג'בארה)
תקציב הפועל תל אביב צפוי לגדול בעונה הבאה לכ-13 מיליון שקל. גידול של כמעט כשני מיליון שקל מזה שהיה בעונה שהסתיימה אמש (ראשון) עבור האדומים עם ההפסד בדרבי 82:77, לאחר שהקבוצה כבר הובילה ב-16 הפרש על מכבי תל אביב.
בהפועל ת"א יוצאים מהעונה הזו ברגשות מעורבים. מצד אחד, הקבוצה ניצחה ארבע פעמים את מכבי ת"א בדרבים ואף הדיחה אותה בגביע, אך מנגד הקבוצה הפסידה בגמר הגביע מול בני הרצליה, וסיימה לבסוף עונה בלי להשיג שום דבר משמעותי מלבד הכבוד בניצחונות על הצהובים.
אחד הנושאים שבקבוצה יצטרכו לפתור הוא מה שקרה אמש עם האוהדים. זריקות כוסות המים לעבר הפרקט הביאו לעצירת המשחק וכמעט להפסקתו על ידי השופטים, כאשר היו"ר רמי כהן הפך להיות שומר לעבר היציע וכלל לא צפה במשחק. כהן היה צריך להסתכל לעבר היציע כדי להבטיח שיפסקו זריקות הכוסות לעבר הפרקט, דבר שהיה מביא לקבוצה עונש כבד ביותר אם המשחק היה מופסק לגמרי. כהן אמר על מה שקרה: "נחשוב ונמצא פתרון. ואז בסוף המשחק כאשר הם מוציאים את המיץ, הם נשארים 20 דקות לעודד אחרי ההפסד".
כהן מתכוון לשבת כבר השבוע עם המאמן דני פרנקו שחתום כידוע לעוד עונה וצוותו כדי להחליט על הסגל לעונה הבאה. מבחינת הקבוצה, יש לה את השלד סגור כבר לעונה עונה, כאשר לבר טימור, עידן זלמנסון, גיל בני, רז אדם ולוטן אמסלם חוזה לעוד עונה. בקבוצה יירצו כמה שיותר מהר לחתום עם ג'ייקובן בראון על הארכת החוזה. שני הצדדים רוצים בכך. במועדון רוצים גם להגיע להבנות עם ג'יימס יאנג.
האדומים יצטרכו להחליט האם הולכים על ג'יי.פי טוקוטו או מוותרים עליו, אותו דבר לגבי איגור קולשוב ששיחק אמש 10 דקות וסיים אותן ללא נקודות. לקולשוב היו לצד זה משחקים לא רעים.
2 צפייה בגלריה
ג'יי פי טוקוטו ועידן זלמנסון מאוכזבים
ג'יי פי טוקוטו ועידן זלמנסון מאוכזבים
ג'יי פי טוקוטו ועידן זלמנסון מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
אחת המסקנות של הקבוצה מהעונה שהסתיימה – היא חייבת להעמיק את הסגל שלה בעוד שחקנים איכותיים. בקבוצה ראו כמה הם היו תלויים בג'ייקובן בראון, כאשר הוא נפצע ונעדר הקבוצה התפרקה מלבד משחק הדרבי הקודם בו הוא יצא במהלכו. אך גם אמש, כאשר בראון לא היה על הפרקט, הקבוצה שילמה על כך.
בקבוצה מבינים שהיא לא יכולה להיות תלויה כל כך בשחקן אחד. גם מנגד עם כל הניצחונות הנאים בדרבים, בסופו של דבר הקבוצה סיימה את העונה ללא כלום, מה שמלמד שהסגל הזה חייב שינוי מסוים עם העמקת העומק שלו.