2 צפייה בגלריה
אצטדיון גרין
אצטדיון גרין
אצטדיון גרין
(עמית מצפה)
העולה החדשה לליגת העל, בני ריינה, תחגוג היום (שני) את ההעפלה בנצרת ועוד קודם לכן תתקיים פגישת עבודה ראשונה בין המנהל המקצועי, ירון הוכנבוים, למאמן אדהם האדיה. במהלכה הם יגיעו להבנות בנוגע לחלוקת התפקידים ביניהם ושיתוף הפעולה.
במקביל, הנהלת המועדון הגיעה לסיכום סופי עם עיריית נוף הגליל לפיו תוכל לארח בליגת העל באצטדיון גרין ולהשתמש במתקני האימונים והקאנטרי קלאב המקומי, תמורת סכום של 960 אלף שקל לא כולל מע"מ. מדובר ב-25 משחקים בכל המסגרות בעלות של 25 אלף שקלים למשחק.
בפן המקצועי, להוכנבוים והאדיה מצפה עבודה רבה לקראת העונה שבפתח וההחלטה לצרף את הוכנבוים כמנהל מקצועי היא בעיקר בשל ניסיונו הרב וההכרות שלו עם שחקנים בשוק הישראלי.
ריינה חייבת לצרף לא פחות מ-14 שחקנים חדשים לקראת העונה הבאה בליגת העל ובקבוצה סימנו את קשר מכבי חיפה, מאור לוי, אחריו מחזרת גם מכבי נתניה. בריינה משוכנעים שניתן לבקש מהירוקים מספר שחקנים שלא יישארו בסגל של ברק בכר, אבל הסיכוי שלוי יגיע בהשאלה לא גבוה מכיוון שבחיפה לא ימהרו לשחררו.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(לילך וויס-רוזנברג)
במקביל, יש רצון להתחזק בחמישה זרים בתפקידים שונים. בגזרת השוער נבחנות מספר אופציות כולל של גד עמוס מבני סכנין ואריק ינקו ממכבי פ"ת.
בתוך כך, במועדון נמצאים במשא ומתן עם עיריית נוף הגליל על השימוש באצטדיון העירוני לעונה הבאה.