1 צפייה בגלריה
חוליו ולאסקס
חוליו ולאסקס
חוליו ולאסקס
(רויטרס)
מכבי תל אביב מחפשת מאמן מהליגה הספרדית? לפי דיווח של ה’אס’, הצהובים התעניינו במצבו של חוליו ולאסקס, המאמן בן ה-40 שסיים את דרכו באלאבס, אליה הגיע רק לאחרונה בתור המאמן השלישי שלה העונה ולא הצליח למנוע ממנה ירידת ליגה מהמקום האחרון.
על פי הדיווח, יחד עם מכבי תל אביב גם ברנלי האנגלית מעוניינת במאמן והוא אף זוכה למעקב מפורטוגל ומקבוצות אחרות בספרד. ולאסקס הצעיר הדריך בעיקר בקבוצות נוער ובהן ויאדוליד ו-ויאריאל, ואת המושכות כמאמן בוגרת קיבל בהמשך בין היתר ממוריסה, בטיס וגם מאודינזה האיטלקית.
בשלוש השנים האחרונות הוא עבד בפורטוגל בטרם מונה רק בחודש אפריל בתור מאמנה של אלאבס הספרדית. ולאסקס הגיע בתור ניסיון אחרון של המועדון להינצל ולא לנשור לליגת המשנה, אך זה לא עזר בסופו של דבר. בשמונה משחקים על הקווים, ניצח המאמן בשלושה והפסיד בחמישה. הקבוצה הבאסקית נפרדה ממנו עם הערכה על הניסיון שלו להשאיר אותה בליגה אך העדיפה לא להמשיך איתו ולחפש מאמן אחר.
כידוע, במכבי ת”א המועמד המוביל הוא ולדימיר איביץ’, אך נראה כי המנהל המקצועי, ברק יצחקי, ממשיך לנסות ולהכין חלופות למקרה שהבעלים מיץ’ גולדהאר לא יצליח להגיע לכדי סיכום עם המאמן הסרבי על חזרתו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.