1 צפייה בגלריה
האוטובוס של אינטר נקלע לחגיגות
האוטובוס של אינטר נקלע לחגיגות
האוטובוס של אינטר נקלע לחגיגות
(צילום מסך)
הזכייה של מילאן באליפות איטליה לראשונה מאז 2011 לא רק ריגשה את האוהדים והוציאה אותם לחגוג ברחובות, היא גם גרמה לנהג האוטובוס של אינטר לבצע עבירת תנועה.
“הווידאו של השנה”, כינו אוהדי הרוסונרי ברשתות החברתיות את הסרטון בו נראה האוטובוס של היריבה העירונית בעת שהוא נתקע בפקק שנוצר בגלל החגיגות של אוהדי מילאן. הנהג עשה ככל שביכולתו על מנת להתחמק מאותם חוגגים ולהסתלק מהמקום, עד שהמצלמה קלטה אותו עובר ברמזור אדום.
במהלך המסע של האוטובוס של מילאן ברחובות מילאנו לעיני החוגגים, שלהב אותם זלאטן איברהימוביץ’ בעת שקרא להם לשלוח הודעות עקיצה להקאן צ'להאנולו, הקשר הטורקי שעזב את הרוסונרי לאינטר בקיץ והצהיר שעשה זאת על מנת לזכות באליפות.
בתוך כך, מדליית הזכייה באליפות שנגנבה מהמאמן סטפנו פיולי נמצאה והושבה לו על ידי שלושה צעירים שמצאו אותה סמוך לחדר ההלבשה של מילאן. המשטרה חוקרת מי גנב את המדליה אחרי שפורסם צילום שלה ברשתות החברתיות עם הכיתוב “תודה פיולי”.
בנוסף, בעיתון “לה רפובליקה” פורסמו תמונה של כתובת נאצה נגד אינטר ותמונה של אוהדי מילאן מניפים תמונה מעוותת של ומביכה של מאמן הנראזורי סימונה אינזגי, לצד שלטי גנאי נגד קבוצתו. גם שחקני מילאן, הניפו שלט משלהם על גג האוטובוס בעת נסיעתם ברחבי העיר. בשלט נכתב, בעקיצה מכוונת ליריבה העירונית שזכתה בגביע איטליה העונה: “תדחפו את הגביע לת..”.