1 צפייה בגלריה
יוסי ג'נח וגיל פישל
יוסי ג'נח וגיל פישל
יוסי ג'נח וגיל פישל
(באדיבות ביתר טוברוק)
רוח חדשה בבית"ר טוברוק. גיל פישל (47), אחד מאנשי המקצוע המנוסים במחלקות הנוער, המשמש כמאמן מזה 20 שנים מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון. בין היתר הוא עבד במהלך הקריירה שלו כמאמן הנוער של מכבי נתניה במשך שלוש עונות, שנתיים כמאמן הנוער של בית"ר טוברוק, היה במשך עונה אחת כעוזרו של ניר קלינגר מאמן בקבוצת הבוגרים של מ.ס אשדוד, וכן אימן את קבוצת הבוגרים של הפועל חדרה בליגה א'. בעונה החולפת, זכה באליפות, יחד עם קבוצת ילדים א' של מכבי נתניה (שנתון 2008).
פישל, שפיתח במרוצת השנים עשרות שחקנים שהגיעו לקבוצות בוגרים ברחבי הארץ התייחס לחתימתו במועדון: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון בית"ר טוברוק שידוע בפיתוח וקידום שחקנים רבים לכדורגל הישראלי. אני רוצה להודות לבעלים של המועדון דודו מכלוף, למנכ"ל איציק גניש ולמנהל המקצועי יוסי ג'נח על האמון בי. בעונה האחרונה ראיתי מהצד את ההתפתחות וההתקדמות של המועדון ואני שמח שהמועדון מינה אותי לאמן את הקבוצה שהיא היהלום שבכתר. יש לי כוונה לתת את כל כולי לטובת המועדון ואעשה את המקסימום על מנת לקדם את הקבוצה ולפתח את השחקנים".
הבעלים, דודו מכלוף, דיבר על מינוי פישל למאמן קבוצת הנוער: "אני שמח שמאמן בעל ניסיון ושיעור קומה כמו גיל פישל הצטרף אלינו. המטרות שלנו ברורות, ואנו משוכנעים כי גיל יצליח להעמיד קבוצה שתעמוד במטרות שהצבנו לו. גיל הוא חלק מהרוח החדשה הקיימת במועדון, ואנו נמשיך לעשות הכל על מנת להיות הבית של השחקנים הטובים ביותר".
את העונה הנוכחית סיימה קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק במקום השלישי והמכובד בליגה לאומית לנוער צפון, כשמי שעלתה לליגת העל לנוער הייתה הפועל חיפה. הפועל נוף הגליל, לעומת זאת, שסיימה במקום השני והלכה למשחק מבחן מול גדנ"ע תל אביב יהודה, הפסידה ותשחק גם בעונה הבאה בליגה. טוברוק הייתה אחת מהקבוצות האיכותיות בליגה ואין ספק שגם בעונה הבאה מדברים על כך שתנסה לרוץ חזק לליגת העל לנוער. עידן ברנס, שכבש 26 שערים בכל העונה, היה לשם החם ביותר של הקבוצה ואין ספק שעוד נשמע עליו ברמות הגבוהות בכדורגל הישראלי.