1 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה וקיליאן אמבפה
פפ גווארדיולה וקיליאן אמבפה
פפ גווארדיולה וקיליאן אמבפה
(רויטרס)
בדרך לתפנית מפתיעה? לפי דיווח ב’לאקיפ’, מאוריסיו פוצ’טינו עשוי להישאר בסופו של דבר בפאריס סן ז’רמן, זאת לאחר שכבר היו בטוחים שהארגנטינאי יפוטר מהקבוצה עם סיום העונה. בצרפת משערים שהארכת החוזה של קיליאן אמבפה היא מה שהצילה את המשרה של פוצ’טינו.
בנוסף, פרידה מהמאמן הארגנטינאי משמעותה פיצויים בגובה 15 מיליון אירו, סכום שאותו פאריס רוצה לשמור כדי לפתות את פפ גווארדיולה, שזה באליפות אנגליה עם מנצ’סטר סיטי ומסיים חוזה ב-2023. אחרי שזינדין זידאן הפריז, נראה שכעת המאמן הקטלוני הוא החלום של הקטארים.
אחרי שלואיס קמפוס מונה למנהל המקצועי במקומו של לאונרדו, עלו לא מעט שמות ביניהם גם טיאגו מוטה. נאסר אל חלאיפי חלם על זידאן, אבל המאמן הצרפתי רוצה להדריך את הנבחרת הלאומית לאחר המונדיאל בקטאר וצירופו כבר לא על הפרק לאחר שסירב ל-25 מיליון אירו לעונה.
בתוך כך, ב’לה פריסיאן’ מדווחים שמועמדותו של רובן אמורים, מאמנה של ספורטינג ליסבון, נפלה. כרגע בפאריס סן ז’רמן שוקלים למנות את כריסטוף גאלטיר, מאמנה של ניס, לתפקיד. במועדון מהבירה עדיין צריכים לפתוח בשיחות עם ניס, שהדיחה מוקדם יותר העונה את פ.ס.ז’ מהגביע. לפי אותו דיווח, פאריס תודיע לפוצ’טינו על סיום דרכו עוד השבוע או בתחילת השבוע הבא.
בכל הנוגע לשחקנים, הרי שבמועדון מעוניינים להיפרד הקיץ מקולין דאגבה ולייבין קורזאווה הצרפתים, אנדר הררה (ואולי גם סרחיו ראמוס) הספרדים, לאנדרו פארדס ומאורו איקרדי הארגנטינאים, ג’ורג’יניו ויינאלדום, דנילו פריירה, אידריסה גיי (ואולי גם עבדו דיאלו) הסנגלים, יוליאן דרקסלר (ואולי גם טילו קהרר) הגרמנים.