4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(שחר גרוס)
זה היה קרוב, אבל לא מספיק. מכבי חיפה הפסידה הערב (שלישי) להפועל באר שבע בגמר גביע המדינה בדו קרב פנדלים לאחר 2:2 בתום 120 דקות. הירוקים זכו העונה בשלושה תארים, אלוף האלופים, גביע הטוטו ואליפות, אך יצאו מאצטדיון טדי ללא הגביע וסגרו את 2021/22 בטעם חמצמץ.
מאמן הירוקים, ברק בכר, אמר בסיום: “זה חלק מהעניין, צריך לדעת גם להפסיד. מאוד רצינו לעשות היסטוריה, אבל יש יריבה וצריך לפרגן לה. מברך את אלונה וברדה על תואר ראשון כמאמן. הפסידים בפנדלים וזה אכזרי, זה עניין של מזל, אבל מגיע להם, נתנו פייט גדול לאורך כל העונה גם בליגה”.
המאמן נשאל מה היה חסר לקבוצתו: “המשחק עצמו היה מאוד שקול והתוצאה הייתה משקפת, בפנדלים זה כבר עניין של מזל ואולי קצת יותר יכולת בסיומת. זה מה שהם עשו וניצחו, מגיע להם. לחץ? כשמפסידים אז כנראה שכן, אבל זה הכול בדיעבד, זה הרבה מזל ומה שחקן מרגיש באותו הרגע, אין הרבה מה לנתח את הפנדלים, נגמר”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(שחר גרוס)
על איך היה מגדיר את העונה: “כמעט היסטורית, אבל עונה טובה ומצוינת אפילו. חזרנו פעמיים מפיגור, מחר נחגוג עם הקהל למרות ההפסד היום שהוא כואב, בסוף צריך להיכנס לפרופורציות ולהבין שזה כדורגל ושזה ספורט, אפשר גם להפסיד, הפסדנו לקבוצה טובה וזה חלק מהעניין, צריכים לכבד את זה”.
על הרצון לחזק את הקבוצה והעתיד: “צריך למנף את המועדון הזה יותר, גם בסגל, גם בשאיפות וגם באירופה, צריכים להתאושש מההפסד כי הוא כואב, נתחיל לבנות את העונה הבאה, נצטרך לרענן ולחדש ונעשה את זה”.
על כך שפוקס החליף את ג’וש כהן ברגע האחרון אמר בכר: “סוגיית השוער? לא מעניין. ג’וש הרגיש שהוא לא יכול לתת 100%. ידענו שנוכל לסמוך על פוקס שיעשה משחק טוב וכך היה. גם אבו פאני היה חולה והחלטנו שמי שכשיר ישחק. לא התכוננו לפנדלים גם לפני גמר גביע הטוטו, כך שזה לא משנה, אני לא מאמין בזה”.
דולב חזיזה הוסיף: “מבאס, רצינו ממש לזכות, חזרנו פעמיים מפיגור. מגיע כל הכבוד לשחקנים. בסופו של דבר בפנדלים זה יותר מזל, כל הכבוד לגלזר, אני מאמין שפנדלים זה גורל. בבני יהודה לקחתי ועכשיו הפסדתי, אבל מסתכלים קדימה. לקחנו שלושה תארים השנה, רצינו לקחת את הרביעי ולשמח את הקהל, אבל ממשיכים”.
4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(איציק בלניצקי)
על הבעיטה שלו בדו קרב העונשין: “חשבתי על איך אני מכניס את הכדור והוא לא נכנס, אבל אין מה לעשות. היינו יכולים לנצח, אבל לא נורא. אני רוצה להגיד תודה לקהל ולשחקנים על עונה מדהימה, רוצה להגיד תודה לכולם”.
4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(שחר גרוס)