1 צפייה בגלריה
לא בחמישייה הראשונה. לברון וקרי
לא בחמישייה הראשונה. לברון וקרי
לא בחמישייה הראשונה. לברון וקרי
(רויטרס)
אמנם דאלאס ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) 109:119 את גולדן סטייט וצימקה את סדרת גמר המערב ל-3:1 בצל הטבח הנוראי בארה"ב, אבל לפני כן עוד פרסמו ב-NBA את חמישיות העונה. כמיטב המסורת, הבחירות חילקו 15 כוכבים לשלוש חמישיות כשלברון כשג'ואל אמביד וסטף קרי רק בשנייה, ולברון ג'יימס בשלישית.
לחמישייה הראשונה נבחרו דווין בוקר, לוקה דונצ'יץ', יאניס אנטטוקומפו, ג'ייסון טייטום וניקולה יוקיץ'. כוכב דנבר גם נבחר ל-MVP, אבל הפעם הוא לא קיבל את מירב הקולות בבחירות לחמישיות. לכבוד הזה זכה אנטטוקומפו שקיבל את כל 100 הקולות לאחת מעמדות הפורוורד בחמישייה הראשונה. בכך הפך יאניס לשחקן הראשון ב-50 השנים האחרונות שמקבל את כל הקולות ארבע שנים ברציפות.
אמביד שסיים שני בבחירה ל-MVP ויוקיץ' הועמדו לבחירה בעמדות הפורוורד והיו כאלה שניסו לבחור בשניהם כדי שהם ייכנסו ביחד לחמישייה הראשונה, אבל לבסוף כוכב פילדלפיה נבחר כסנטר של החמישייה השנייה. דונצ'יץ' הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה שנכנס לחמישייה הראשונה לפני גיל 24, אחרי קווין דוראנט, טים דאנקן ומקס זסלופסקי.
בסך הכל, זו הפעם הראשונה מאז עונת 1954/55 שהחמישייה הראשונה כוללת שחקנים בני 27 ומטה. עבור בוקר וטייטום זו בחירה ראשונה שלהם. האחרון הוא שחקן בוסטון הראשון שנבחר מאז קווין גארנט בעונת 2007/08 והסלטיק הצעיר ביותר שזוכה לכבוד מאז לארי בירד ב-1979/80.
לחמישייה השנייה נכנסו סטף קרי, דמאר דרוזן, קווין דוראנט, ג'ה מוראנט וכאמור, אמביד. בשלישית, ביחד עם לברון, נבחרו גם כריס פול, פסקל סיאקם, קארל אנתוני טאונס וטריי יאנג. זו הבחירה ה-18 של קינג ג'יימס בחמישיות העונה והוא שבר שוב את שיאו, הרבה לפני קארים עבדול ג'באר, קובי בראיינט ודאנקן (15). לברון הוא גם השחקן הראשון שנבחר בעונה ה-19 שלו (או יותר). פול הצטרף לקובי ושניהם הגארדים היחידים שנבחרו אחרי העונה ה-17 שלהם.
החמישייה הראשונה: דווין בוקר, לוקה דונצ'יץ', יאניס אנטטוקומפו, ג'ייסון טייטום וניקולה יוקיץ'. החמישייה השנייה: סטף קרי, דמאר דרוזן, קווין דוראנט, ג'ואל אמביד וג'ה מוראנט. החמישייה השלישית: לברון ג'יימס, כריס פול, פסקל סיאקם, קארל אנתוני טאונס וטריי יאנג.