1 צפייה בגלריה
גם זה משהו. קלופ
גם זה משהו. קלופ
גם זה משהו. קלופ
(רויטרס)
מנצ'סטר סיטי אמנם זכתה באליפות הפרמייר ליג שהייתה הרביעית של פפ גווארדיולה בחמש השנים האחרונות, אבל זה לא הספיק לו כדי להיבחר למאמן העונה. מי שזכה בפרס על שם סר אלכס פרגוסון הוא מאמן ליברפול, יורגן קלופ, שראה את התואר חומק מבין ידיו במחזור האחרון.
"זה כבוד גדול וזו הייתה עונה משוגעת", אמר קלופ כשקיבל את הפרס מפרגוסון, "במחזור האחרון רק לשתי קבוצות לא היה על מה לשחק. זה לא היה הסיום שרצינו, אבל התגברנו על זה. כשאתה זוכה בפרס כזה, או שאתה גאון, או שיש לך את הצוות הכי טוב בעולם, ואני כאן עם ארבעה אנשים מהצוות שלי. הם יודעים כמה אני מעריך אותם".
יש לציין שמדובר בבחירה מטעם המאמנים וקלופ אמר על כך: "זה הפרס הכי חשוב שאתה יכול לקבל. באופן כללי אני לא מאמין בפרסים אישיים בכדורגל, זה ספורט קבוצתי ולא הייתי כאן בלי החבר'ה האלה פה. מה שחשוב זה מה שעשינו ביחד ומה אנחנו יכולים לעשות".
קלופ נבחר למאמן העונה באנגליה לא רק מכיוון שליברפול סיימה במרחק נקודה בלבד מסיטי: המייטי רדס היו קרובים העונה לקוואדרופל אחרי שזכו בגביע הליגה ובגביע האנגלי, אבל הם פספסו את האליפות ולפחות ינסו לסיים את העונה עם גביע האלופות. לשם כך הם יצטרכו לנצח בגמר את ריאל מדריד בשבת.