3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(איציק בלניצקי)
מלאדן קרסטאיץ’ והצוות שלו לקחו קשה מאוד את הבשורה אשר התקבלה אתמול (שלישי) מבעלי המועדון, מיץ’ גולדהאר. הקנדי שוחח טלפונית עם הסרבי והודיע לו כי דרכו במועדון מקריית שלום הסתיימה אחרי חצי עונה בלבד, וכי האופציה בחוזה שלו לשנתיים נוספות, לא תמומש. בין השניים היה הסכם כי ההודעה על עתידו צריכה להגיע עד ה-31 במאי והיא הגיעה שבוע לפני המועד.
קרסטאיץ’, למרות ההצהרות המיליטנטיות שלו אחרי התיקו נגד הפועל באר שבע, רגע לפני מחזור הסיום, היה בטוח שגולדהאר ישאיר אותו. הסרבי האמין כי הבעלים מבין את תסכולו מכך שלא שוחחו איתו עד לנקודת הזמן ההיא, ולהפך, שהוא יכבד את העובדה שרגשותיו נפגעו בשל העובדה שלא הייתה אליו שום התייחסות. הוא האמין שכל האמירות שלו בשבועות האחרונים לא יפריעו וכי בסוף יסתכלו על הפוטנציאל ועל היכולות שלו כמאמן ויגיעו למסקנה שעליו להמשיך.
נקודה מרכזית שהמאמן חשב שתעבוד לזכותו, היא הקידום של אוסקר גלוך לקבוצה הבוגרת. המאמן סבר שאף אחד אחר לא היה לוקח הימור כזה ולראייה, פטריק ואן לוון שכביכול גידל את גלוך, כלל לא חשב עליו כאופציה בתחילת העונה. קרסטאיץ’ ידע שהבעלים מאוד אוהב לראות שחקנים שגדלים במחלקה מתפתחים והופכים לשחקנים לגיטימיים בקבוצה, אך בסופו של דבר זה לא בא לידי ביטוי בהחלטתו של הקנדי שבישר למאמן כי התוצאות לא היו מספיק טובות בעיניו כדי שהוא ימשיך.
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
קרסטאיץ’ סיפר לקרוביו בימים האחרונים כי הגיש לגולדהאר דו”ח מפורט ובו תכנית לשנתיים הבאות, ואיך הוא רואה את הסגל של הקבוצה. הוא ביסס אותו על מעקב שהוא ואנשי הצוות שלו ביצעו גם אחרי מושאלים ושחקני נוער, ומי השחקנים שאפשר להחזיר כבר עכשיו לקבוצה ואיזה שחקנים צריכים להביא כדי להתחזק. ארבעה מושאלים שמבחינתו היו חוזרים בוודאות לסגל הם גיא מזרחי, המגן הימני שהשואל לקריית שמונה, אור רויזמן שהושאל לבית”ר ת”א/בת ים שירדה ליגה וגם דור תורג’מן חברו לקבוצה העונה, וכמובן פארפה גויאגון ממכבי נתניה.
המאמן האמין כי אם ישוחח עם גויאגון ויסביר לו מה הוא מייעד לו במקרה והוא נשאר, הוא יסכים להאריך חוזה ובכך יפתור את הבעיה הקיימת של מכבי ת”א אל מול הקשר מחוף השנהב. מבחינת חיזוק לסגל, מלבד יוריס ואן אובריים מאוטרכט, קרסטאיץ’ סבר שצריך להגיש הצעות טובות לאלי דסה, ערן זהבי וניר ביטון על מנת להחזיר את השלושה ארצה. מבחינת התכניות שלו, הישארותם של אנדרה ז’ראלדש וסטיפה פריצה הייתה תלויה באם דסה וזהבי חוזרים.
3 צפייה בגלריה
פארפה גויאגון חוגג
פארפה גויאגון חוגג
פארפה גויאגון חוגג
(חגי מיכאלי)
במצב שכזה, הוא היה מביא שחקנים זרים נוספים לעמדת הכנף הימנית ואף למרכז הגנה כדי לשחרר את אנריק סבוריט בחזרה לעמדת המגן השמאלי. בצוות הסרבי האמינו מאוד ביכולת שלהם להוביל את הקבוצה לעונה טובה יותר, סברו כי דניאל פרץ עשה התקדמות גדולה בשבועות האחרונים וכי העונה הבאה שלו תהיה טובה באופן משמעותי, וכי עכשיו כשהם מבינים את המצב והבעיות והם יהיו יכולים לתקן אותן, גם תהיה להם האפשרות להצליח.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
קרסטאיץ’ כאמור לקח קשה מאוד את הבשורה מגולדהאר, הוא היה בטוח שהתכניות שלו ישכנעו את הבעלים, אך זה לא קרה. כבר היום הוא החל לנהל שיחות עם קבוצות אחרות אשר מביעות עניין בשירותיו ובסביבתו מאמינים כי בקרוב מאוד הוא ימצא לעצמו יעד חדש לקריירה. בכל הנוגע למכבי ת”א? שם מחכים לבשורות מהבעלים הקנדי שעוד מנסה לסגור את ולדימיר איביץ’ בימים אלה על מנת להכריז עליו בהקדם כמאמן. אם זה לא יקרה, בניגוד להערכות הקיימות, תצטרך מכבי ת”א להמשיך הלאה ושוב להמר על מאמן שהיא לא מכירה בתקווה שהתוצאה תהיה שונה מאיך שהיא הייתה בשנתיים האחרונות.