2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי
(עמרי שטיין)
חוליית ההתקפה של מכבי חיפה העונה הייתה ללא ספק הטובה ביותר בישראל. שחקן העונה עומר אצילי, לצד זר העונה צ’ירון שרי וביחד עם הרכש המוצלח שהגיע הקיץ מאשדוד, דין דוד, היו אימת ההגנות של ליגת העל.
אך גם הירוקים לא ציפו כי שלישיית ההתקפה שלהם תגיע להישג כל כך מרשים בגזרה העולמית. באתר ‘טרנספרמרקט’ בדקו את המספרים של שלישיות ההתקפה בקבוצות ברחבי העולם, ומצאו כי הטריו החיפאי, שכולל את אצילי (28 שערים) דוד (22) ושרי (13), שסיפקו 63 שערים יחדיו בכל המסגרות העונה, נמצא במקום השביעי בעולם.
שלישיית ההתקפה של אלופת ישראל מקדימה ברשימה קבוצות גדולות ושחקנים גדולים, כמו מנצ’סטר סיטי שנמצאת במקום ה-16 ברשימה עם קווין דה בראונה, ריאד מחרז וראחים סטרלינג, שכבשו יחדיו 60 שערים העונה, וטוטנהאם שנמצאת במקום ה-17 עם הארי קיין, יונג מין סון ולוקאס מורה שכבשו בסך הכל 57 שערים. השלישייה הגדולה של פ.ס.ז’, שכוללת את ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה כבשה את אותה הכמות שכבשו אצילי, דוד ושרי.
2 צפייה בגלריה
אמבפה, ניימאר ומסי
אמבפה, ניימאר ומסי
אמבפה, ניימאר ומסי
(רויטרס)
במקום הראשון של הרשימה נמצאת השלישייה של באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי, סרג’ גנאברי ולירוי סאנה שכבשו 81 שערים ביחד, אחריה ריאל מדריד עם 77 שערים של קארים בנזמה, ויניסיוס ג’וניור ומרקו אסנסיו, ובמקום השלישי ליברפול עם מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ודיוגו ז’וטה שכבשו 75.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.