1 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
אלונה ברקת
(איציק בלניצקי)
יממה לאחר הזכייה בגביע המדינה, הנגב פורח. הפועל באר שבע חגגה הערב (רביעי) את התואר לעיניי כ-16 אלף אוהדים אדומים נרגשים, שהגיעו לסביבת אצטדיון טרנר. כמובן, גם השחקנים והצוות המקצועי נמצאים על הבמה על מנת להניף את הגביע מול הקהל ולחגוג עמם.
אלונה ברקת הנרגשת החלה לשיר למאור מליקסון, ואמרה: “איזה כיף לראות את כולם שמחים. תודה לכולם. אוהדות ואוהדים, אחיי ואחיותיי, זה עוד יום גדול בתולדות המועדון שלנו. היו לנו שמונה תארים בשנים האחרונות וזה לא הסוף. אם כולנו ביחד מאוחדים למען המטרה, השמיים הם הגבול בשבילנו. הפועל באר שבע מועדון גדול והוא כאן בשביל להישאר כזה. הצוות המקצועי והשחקנים מדהימים. אני מבקשת להודות לרוני לוי ולצוות שלו, אני רוצה להודות לכל אנשי הצוות ואנשי העיירה שתמכו בנו, וגם לכל האוהדים, אתם מופת לאוהדים בארץ. נעשה הכול בשביל שנזכה לעוד רגעים כאלה”.
ראש עיריית באר שבע, רובי דנילוביץ’, אמר על הבמה: “מי היה מאמין, רק לפני 24 שעות היינו בטדי, אבל מי שמאמין לא מפחד. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו, כי אין כמו האוהדים של באר שבע. תודה ענקית לאלונה לעל הצוות ותודה לאיש שנתן את הלב שלו למועדון”.