2 צפייה בגלריה
מיגל וטניה ויטור עם הילדות
מיגל וטניה ויטור עם הילדות
מיגל וטניה ויטור עם הילדות
(איציק בלניצקי)
מיגל ויטור, שחקן החיזוק של אלון חזן ויוסי בניון בנבחרת ישראל, עלול להחמיץ את המשחק הראשון בליגת האומות ביום חמישי הבא (2.6) מול איסלנד בסמי עופר. הפורטוגלי אמור לקבל ביום ראשון דרכון ישראלי, ולאחר מכן ההתאחדות לכדורגל אמורה להעביר את כל הפרטים והעתקי מסמכים לאופ"א כדי לאשר את הרישום, הליך שלוקח כ-48 שעות.
בנבחרת לוקחים בחשבון תסריט שוויטור לא יעמוד לרשותו של חזן למשחק הראשון, כאשר לאחר מכן הנבחרת תשחק בחוץ מול אלבניה (10.6) ואיסלנד שוב (13.6). המאמן החדש יפרסם היום את הסגל הראשון שלו כמאמן הנבחרת לקראת שלושת המשחקים בתחילת יוני ולאחר מכן יקיים מסיבת עיתונאים בנושא (13:00, שידור ישיר באתר ONE).
בתוך כך, ויטור פרסם ברשתות החברתיות שלו הודעה מיד אחרי הזימון הראשון לנבחרת ישראל: “זו גאווה גדולה עבורי שנבחרתי לייצג את נבחרת ישראל בפעם הראשונה. אני שמח מאוד על כך ואעשה כל שביכולתי על מנת לנצל את ההזדמנות הזו”.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור ויצחק הרצוג עם הגביע
מיגל ויטור ויצחק הרצוג עם הגביע
מיגל ויטור ויצחק הרצוג עם הגביע
(שחר גרוס)
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, משחק הידידות מול נבחרת ארגנטינה שהיה אמור להיות ב-6.6 בוטל בגלל פערים כספיים גדולים. זה תאריך של אופ"א בו היה אמור להיות המשחק מול נבחרת רוסיה במסגרת ליגת האומות כך שאופ"א דורשת לקיים משחק בגלל חבילת זכויות השידור שהיא מוכרת.
בגלל הביטול, באופ"א רצו שנקיים משחק ידידות חסר חשיבות ועניין מול נבחרת אסטוניה. הנבחרת הבהירה לאופ"א שאין לה כוונה לקיים את המשחק וביקשו את האישור לביטולו. בהתאחדות פנו באופן רשמי לאופ"א ומחכים לאור ירוק מהארגון כדי שלא יהיה צורך לקיים את המשחק שלא מוסיף לאף אחד.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.