5 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(רדאד ג'בארה)
אחרי כחצי שנה בה לא אימן, גיא לוזון חוזר לקווים אחרי שקיבל את משרת מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל בפעם השנייה בקריירה, רגע לפני צמד המשחקים הגורליים מול לטביה בחוץ (2.6) וסן מרינו בבית (7.6).המאמן דיבר היום (חמישי) על הניסיונות שלו להשלים את המשימה אותה התחיל אלון חזן ולהעפיל יחד עם הנבחרת לאליפות אירופה. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.
גיא לוזון אמר בפתח דבריו: “תמיד מרגש לחזור לנבחרת ובטח ובטח לקראת סיום קמפיין ומשחקים גורליים להמשך. אני מאוד אוהב את הזירה האירופאית, המשחקים האלה מרגשים אותי וזו הסיבה היחידה. אני חושב שאם מדברים בקצרה על התקופה בפ”ת היא הייתה נהדרת למעט החודשיים האחרונים”.
לוזון המשיך: “הצלחתי שם מאוד. העלינו המון שחקנים מהנוער לבוגרים וחלקם עדיין בסגל או באירופה. הייתה תקופה שעלינו ליגה בקלילות, הגענו לגמר גביע ולאחר מכן השגנו פלייאוף עליון עם קבוצה צעירה. למעט החודשיים האחרונים הייתה תקופה נהדרת”.
על החוסרים בנבחרת הצעירה אמר לוזון: “בסביבות 7-8 שחקנים שהיו מול פולין וגרמניה לא איתנו, חלקם בבוגרת וחלקם פצועים, אבל זה עושה את האתגר גדול יותר והשחקנים שישחקו – חובת ההוכחה עליהם. אני לא בוכה, מיילל, או מקטר, זה לא יעזור לנו בשום דבר. מה שהיה קודם כבר לא קיים. אני אעשה שינויים בהרכב, זה לא בשליטתי אפילו. יש הרבה חוסרים. יש זמן מצומצם לגבש את ההרכב והפילוסופיה ונבוא במקסימום מוכנות”.
5 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(רדאד ג'בארה)
לגבי כך שאומרים שהוא קיבל את המינוי בזכות אבי לוזון אמר המאמן: “ייחוס משפחתי? גם בבלגיה ואנגליה זה היה בזכות אבי לוזון, נגיע גם ליורו בזכותו. הייתה לי הצעה מאירופה ומשלוש קבוצות בליגה, מסיבות משפחתיות לא יצאתי לאירופה. מי שמבקר שיבקר ומי שמחמיא יחמיא הכל בסדר. המטרה היחידה שלנו היא לנצח את המשחק מול לטביה. גם עם סגל מלא התקשינו מול לטביה, מי שרוצה להקל בהם ראש לא מכיר אותם”.
5 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(רדאד ג'בארה)
לוזון הוסיף בניתוח היריבה: “ראיתי חמישה משחקים מלאים שלהם גם מול גרמניה פעמיים והם לא עשו חיים פשוטים לאף אחד. לטביה נבחרת פיזית ואגרסיבית שלוחצת כל הזמן. עבדה? אין עניין של עבדה או שחקן כזה או אחר, הייתי שמח שכל מי שזומן לנבחרת הבוגרת יהיה איתנו. ברגע שיקבלו שם את הדקות הנבחרת הבוגרת חשובה יותר מהאולימפית. אני מאחל להם בהצלחה, ברור שהייתי רוצה את כולם אבל זה לא רלוונטי.
לגבי סיכויי העלייה ליורו אמר המאמן: “עלייה ליורו? לא מעניין כרגע. צריכים לחשוב על לטביה. גם אם נעבור יש פלייאוף, הדרך ארוכה וקשה. אני תמיד רואה את הצד החיובי לגבי היכולת של השחקנים להתקדם, אני המאמין הכי חדול בשחקן הישראלי”.
5 צפייה בגלריה
גיא לוזון וזיו מורגן
גיא לוזון וזיו מורגן
גיא לוזון וזיו מורגן
(רדאד ג'בארה)
זיו מורגן הוסיף: “יש התרגשות טובה וכיפית, זה תמיד כיף. השחקנים מחכים לזה כבר ואנחנו רוצים לעשות את מה שצריך. אני שמח בשביל אלון, מגיע לו ואני מאחל לו בהצלחה. בכמה אימונים גיא התחיל להעביר את הפילוסופיה, יש חיבור מהיר איתו. זה התפקיד שלנו, ההרגשות טובות ואני בטוח שנעשה את זה. לא אכזב אותי שלא זומנתי לבוגרת, אני מאמין שהזמן לי יגיע מתי שיגיע ואעשה את הכי טוב שם. אפשר להשיג את הכרטיס, יש סיכוי טוב. נבוא לנצח בלטביה, לא נהיה שחצנים ושאננים ואני בטוח שנעמוד במטרות שלנו”.
5 צפייה בגלריה
זין מורגן
זין מורגן
זין מורגן
(רדאד ג'בארה)