2 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(רפי בן חקון)
שינוי על הקווים בעירוני נס ציונה. הקבוצה הודיעה היום (חמישי) על פרידה מהמאמן ליאור ליובין, שלא ימשיך לעונה שנייה במועדון. מהקבוצה מסרו: “המועדון מבקש להודות לליאור מקרב לב על עבודתו ומקצועיותו בעונה האחרונה, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך”. מי שמונה במקומו הוא אלעד חסין, שאימן בהפועל חיפה וחתם אצל הכתומים לשתי עונות.
ליובין היה המאמן הרביעי בתולדות הכתומים בליגת העל אחרי נדב זילבשטיין, עופר ברקוביץ׳ ובראד גרינברג. חסין מגיע לכתומים אחרי שלוש וחצי עונות בהפועל חיפה, אותה העלה לליגת העל. בשתי העונות האחרונות הגיע עם האדומים מהכרמל לבית העליון ולרבע גמר הפלייאוף.
יו״ר המועדון, יניב מזרחי, התייחס להגעתו של המאמן החדש: ״אני מתרגש מהגעתו של אלעד למשפחה הכתומה שלנו. בפגישה בינינו היה קליק מיידי, ואני שמח שגם אלעד הרגיש את זה והחליט לקחת על עצמו את האתגר. אנו מצפים להתחיל בבניית קבוצה שתרגש את הקהל שלנו״.
2 צפייה בגלריה
רון פולק, טל דן ויניב מזרחי עם רון בירמן
רון פולק, טל דן ויניב מזרחי עם רון בירמן
רון פולק, טל דן ויניב מזרחי עם רון בירמן
(באדיבות נס ציונה)
חסין בעצמו דיבר על ההגעה למועדון החדש: ״אני שמח ונרגש על ההצטרפות לנס ציונה כמאמן הקבוצה. ארצה קודם כל להודות להנהלת הקבוצה בראשותם של יניב, איתמר וצביקה על האמון. נס ציונה זה מועדון מיוחד עם שילוב של מצוינות ומשפחתיות, ואני אעשה ככל שביכולתי להצעיד את המועדון הכי רחוק שאפשר״.