5 צפייה בגלריה
פראן ז'וטגלה וניימאר
פראן ז'וטגלה וניימאר
פראן ז'וטגלה וניימאר
(רויטרס)
מסיבת הסיום של עונת 2021/22 בכדורגל האירופאי תגיע ביום שבת עם גמר ליגת האלופות בין ליברפול לריאל מדריד. בינתיים, ולמרות שחלון ההעברות של הקיץ עוד לא נפתח רשמית, הקבוצות כבר עסוקות בהכנות לעונה הבאה. לפניכם העדכונים האחרונים.
# על רקע הדיווחים בצרפת שניימאר עשוי להימכר, הברזילאי העביר מסר ברור: “אני רוצה להישאר בפאריס סן ז’רמן, ואף אחד לא אמר לי שום דבר לגבי עזיבה. מבחינתי זה ברור שאני רוצה להיות כאן בפאריס”.
5 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
# לפי דיווחים באיירן מינכן וצ’לסי מעוניינות מאוד באוסמן דמבלה. לפאריס סן ז’רמן יש הסכם כספי מול השחקן מאז ינואר והשחקן יחליט על פי הפרוקיט שימצא חן בעיניו יותר.
# אחרי שש שנים בליברפול, סאדיו מאנה עשוי לחפש אתגר חדש ועל פי דיווח של הבילד, הוא מעוניין להגיע לבאיירן מינכן. הסנגלי כבר הצהיר שידבר על עתידו אחרי גמר ליגת האלופות, אך מסתמן שייפרד מחבריו בסיום ההתמודדות על הגביע ויתחיל את העונה הבאה בתחנה חדשה. ישחק בבונדסליגה?
# פראן ז’וטגלה, שערך מוקדם יותר העונה הופעת בכורה בברצלונה ואף הבקיע במדיה, אישר שהוא קרוב לעזיבה: “ברצלונה לא רוצה אותי”. השחקן בן ה-23, ששיחק במשך מרבית העונה בקבוצת המילואים של הקטלונים, קרוב מאוד למעבר לקלאב ברוז’ הבלגית תמורת כארבעה מיליון אירו, כשהסכום יוכל להגיע עד ל-10 במשתנים.
5 צפייה בגלריה
פראן ז'וטגלה ואדר מיליטאו
פראן ז'וטגלה ואדר מיליטאו
פראן ז'וטגלה ואדר מיליטאו
(רויטרס)
# פול פוגבה שמסיים חוזה במנצ’סטר יונייטד ולא ימשיך אצלה, מקושר בתקופה האחרונה ליובנטוס. הספר שלו הגיב לו באינסטגרם “פוג-בק” עם צבעים שחור ולבן, דבר שיכול להצביע על קאמבק של הקשר הצרפתי בן ה-29 לגברת הזקנה כשחקן חופשי, וזאת לאחר שעזב אותה לשדים האדומים ב-2016.
# אתלטיקו מדריד ויובנטוס לא הגיעו להסכמות בנוגע לאלברו מוראטה, שנכון לכרגע יחל את קדם העונה תחת דייגו סימאונה בבירת ספרד.
5 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
(רויטרס)
# ב-’Goal’ טוענים שריאל מדריד מעוניינת בכריסטופר אנקונקו בן ה-24, שכבש העונה 35 שערים ובישל 16 נוספים במדי לייפציג. גם צ’לסי ומנצ’סטר יונייטד מעוניינת בשרותיו, אך כרגע הגרמנים מסרבים לשמוע הצעות לגביו.
5 צפייה בגלריה
כריסטופר אנקונקו חוגג
כריסטופר אנקונקו חוגג
כריסטופר אנקונקו חוגג
(רויטרס)

עסקאות רשמיות:

# אסטון וילה, קבוצתו של סטיבן ג’רארד, מתחזקת ואישרה כי היא הגיעה לסכם עם סביליה בקשר להעברתו של בלם הקבוצה הספרדית, דייגו קארלוס. הברזילאי בן ה-29, שכבש שלושה שערים העונה, יגיע לאנגליה עבור סכום שטרם נחשף בין הצדדים.
# גם כן באנגליה, לידס רוצה להימנע מעוד עונה בתחתית והודיעה על כך שהגיע להסכם עם רד בול זלצבורג על העברתו של בנרדון אהרונסון. עסקה שתתממש באחד ביולי. בן ה-21 יצטרף למועדון ויחתום על חוזה לחמש שנים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.