1 צפייה בגלריה
הארי קיין מול קלמן שטורם
הארי קיין מול קלמן שטורם
הארי קיין מול קלמן שטורם
(רויטרס)
הפועל חדרה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הקרובה. אחרי שסגרה עם הבלם פיליפ איפול, הקבוצה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של שחקן הגנה נוסף, קלמן שטורם הסלובני בן ה-27, שסיים את חוזהו במורה.
המגן השמאלי, שהגיע למורה ב-2018, רשם העונה 42 הופעות בכל המסגרות, ובהן כבש שער אחד. שטורם גם שיחק העונה בשני המפגשים של הקבוצה מול טוטנהאם בקונפרנס ליג ושיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של סלובניה.
לפני שלוש שנים הוא זכה עם מורה בגביע, בעונה שעברה זכה באליפות ושותף ב-14 משחקים במפעלים האירופים. לשטורם יש בסך הכול 19 הופעות במפעלים אירופים וגם 231 משחקים בליגה הבכירה בסלובניה.
עם השלמת צירופו, חדרה סוגרת את הקו האחורי שלה לעונה הבאה אחרי שבנוסף לכך, גם השוער רועי לבקוביץ׳ ושחקני ההגנה שלה, דיא לבאבידי ועידו לוי, האריכו חוזים. בהתקפה סטיבן אלפרד נשאר ויש ניסיון להגיע לסיכום עם שובל גוזלן. המטרה כעת בחדרה היא לחזק את מרכז המגרש.
מי שעוד ממשיך בהפועל חדרה הוא אפיק קטן. הקשר בן ה-22 שגדל בהפועל חיפה והגיע לחדרה ממכבי הרצליה, רשם העונה כמה הופעות חיוביות בעיקר בשלבי הסיום, והוא יהיה חלק מסגל הקבוצה גם בעונה הקרובה.