2 צפייה בגלריה
נוי דריהן
נוי דריהן
נוי דריהן
(מערכת ONE)
גולשת הרוח נוי דריהן הושעתה ל-60 יום מפעילות, לאחר שהופיעה היום (חמישי) לוועדת המשמעת של איגוד השייט בעקבות התנהגותה במהלך אליפות אירופה ב-IQ פויל באגם גארדה שבאיטליה.
איגוד השייט בישראל העמיד את דריהן לוועדת משמעת, לאחר שקטי ספיצ’קוב הגישה ערעור לוועדת התחרות של אליפות אירופה והתלוננה כי דריהן קיללה אותה במהלך התחרות באיטליה. האירוע התרחש בנוכחות מאמן נבחרת הנשים שחר צוברי, והוא גם תועד וצולם.
כזכור, בתום מאבק בין השתיים על הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו, לאחר התפוצצות פרשת האהבה בין ספיצ’קוב למאמן הנבחרת לשעבר פייר לוקט, ספיצ’קוב הייתה זו שזכתה לייצג את ישראל, כאשר דריהן התלוננה כי בתחרות המכריעה ספיצ’קוב חסמה אותה בזינוק לשיוט המדליות באליפות העולם ולכן לאחרונה הגישה תביעה נגד המאמן הצרפתי ובן זוגה של ספיצ’קוב בגובה של כ-570 אלף שקל.
2 צפייה בגלריה
נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב
נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב
נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב
(אינסטגרם)
בתגובת האיגוד נאמר: “במהלך ערב התחרות האחרון של אליפות אירופה בגלישה בגארדה אירע תקרית מילולית בלתי ספורטיבית בין נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב. התקרית אירעה מחוץ למתחם התחרות. פרטי התקרית הובאו לידיעת ועדת המשמעת של איגוד השייט, שאף קיבלה תלונה רשמית על ידי קטי ספיצ'קוב ומועדת התחרות, שדנה בערעור שהוגש במקום ע"י ספיצ'קוב.
“ועדת המשמעת דנה היום בתלונה והחליטה על השעייתה של נוי דריהן מפעילות למשך 60 ימים. איגוד השייט רואה בחומרה התנהגות בלתי ספורטיבית של מי מהספורטאים הרשומים תחת האיגוד ומייצגים את מדינת ישראל. אנו דוגלים בערך של כבוד הדדי ומגנים כל התנהגות הפוגעת בערך זה. האיגוד ינהג באפס סובלנות כלפי אירועים מסוג זה בעתיד”.