2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
אחרי שגברה על הפועל תל אביב בשלב רבע הגמר, מכבי תל אביב המשיכה במומנטום החיובי הערב (חמישי) וניצחה 76:82 את בני הרצליה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול הקהל הביתי בהיכל. בסיום ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות, אבי אבן ואורן אהרוני, שיתפו בתחושותיהם וכמו כן גם סקוטי ווילבקין, שהצטיין עם 24 נקודות.
ווילבקין פתח: “היה ערב די טוב, במחצית הראשונה לא שיחקנו כמו שרצינו, שיחקנו טוב יותר במחצית השנייה. נצמדנו לתוכנית. היום היו פיק אנד רולים טובים, לקחתי הרבה זריקות וקיוויתי שיכנסו, לא היינו במיטבינו במחצית הראשונה, אבל השתפרנו בשנייה. צ’ינאנו אונואקו? שחקן טוב ואיכותי, אבל שמרנו עליו כמו שצריך ואילצנו אותו לקחת זריקות קשות. אוהב את הקהל הזה”.
אבי אבן דיבר לאחר מכן: “שמרנו במחצית השנייה, זה המפתח. פינג פונג של הם קולעים, אנחנו קולעים, זה לא עובד ככה. עשינו עבודה טובה הגנתית. במחצית הראשונה הכל הפריע לי, הרכות, ה-9 מ-10 של אונואקו. הוא שחקן טוב, ורסטילי. בשלוף כרגע מה שפגע בנו משמעותית מאוד היה ההגנה. עשינו התאמות בחצי השני, היסטוריה כבר. אנטה ז’יז’יץ’? יחזור לאט ובזהירות”.
2 צפייה בגלריה
אורן אהרוני ואבי אבן
אורן אהרוני ואבי אבן
אורן אהרוני ואבי אבן
(איציק בלניצקי)
אורן אהרוני דיבר אחרי ההפסד: “אני חושב שברבע השלישי נתקענו דקות ארוכות עם התקפה לא טובה. היה לנו ערב קליעה רע מאוד מבחוץ, הרבע השלישי שלנו, בעיקר התקפית, הוביל אותם להתקפות מעבר. סקוטי עם סלים גדולים, נאנלי ואוואנס כמובן. בהגנה עמדנו במטרות שלנו, בהתקפה לא היינו טובים. צריך לתת קרדיט להגנה של מכבי תל אביב”.