2 צפייה בגלריה
איסמעיל עאמר
איסמעיל עאמר
איסמעיל עאמר
(עמרי שטיין)
מכבי אחי נצרת החתימה היום (שישי) באופן רשמי את איסמעיל עאמר למאמנה, לאחר שעל מועמדותו לקבוצה מהמגזר פורסם לראשונה ב-ONE. הקבוצה מעילוט תהיה הרביעית בקריית האימון של שחקן העבר בן ה-45, אחרי הפועל אום אל פאחם, מ.ס כפר קאסם וכמובן הקבוצה מעיר היין.
עאמר מגיע לעילוט אחרי שבמהלך העונה החולפת הוביל את הפועל ראשון לציון להישרדות בליגה הלאומית, לאחר שזו גברה על הפועל כפר שלם במבחנים. אחי נצרת שיחקה גם היא בפלייאוף התחתון אך נחלצה ממאבקי הירידה בשלב מוקדם יותר.
מי שיעבדו לצידו של עאמר בצוות המקצועי הם עוזרו, עלאא סאיג׳, שהיה עוזרו של אדהם האדיה בבני ריינה, ויאמן את קבוצת הנוער של המועדון. עאדל בהלול יהיה מאמן כושר ושוער העבר של נבחרת ישראל, דודו גורש, יהיה מאמן השוערים.
2 צפייה בגלריה
עלאא סאיג חוגג
עלאא סאיג חוגג
עלאא סאיג חוגג
(לילך וויס-רוזנברג)
במקביל, העולה החדשה לליגת הלאומית, מכבי קביליו יפו, הודיעה על רכש משלה: “בוקר טוב וברוכים הבאים ליאל ביטון! שמחים לבשר שליאל ביטון מצטרף למכבי קביליו יפו וילבש את המדים הלבנים בעונת 2022/23! השחקן בן ה-24, המשחק בעמדת המגן השמאלי, שיחק בשנים האחרונות באדומים אשדוד, נס ציונה ובית"ר ת"א בליגה הלאומית.
ליאל ביטון מסר לאוהדים: "אני שמח מאוד להצטרף למכבי קביליו יפו, מועדון ענק שחוזר לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי! מחכה כבר לפגוש את הקהל, השחקנים והצוות. מודה על האמון בי ואעשה הכל כדי שנעמוד בכל המטרות שלנו. היידה יפו".